19. september 2013

Koogi küpsetamisest ja blogi pealkirjast

Nagu ma oma esimeses postituses mainisin, siis selle kirjutamine polnud niisama lihtne. Et mõtteid koguda, pidin ma valmis küpsetama ühe koogi. Ja mis veel hullem, osa sellest ka kohe ära sööma. :) Kook ise sai muideks väga hea.

Tegemist ühe ääretult lihtsa ja vähe aega nõudva retseptiga, mille leidsin kevadel Ragne Värgi blogist ja nüüdseks olen seda küpsetanud juba päris mitmel korral. Tänaseks juba endapoolsete mugandustega, erti selles osas, mis puudutab suhkrut. Panen seda lihtsalt vähem, sest muidu on see minu maitsele liiga magus. Mingil kummalisel põhjusel unustan ma igal teisel korral koogile kaneeli peale raputada. :)

Kooki tegin ma muidugi veel ka teisel proosalisel põhjusel - sel aastal pidavat olema õunauputus! Pean ausalt tunnistama, et ei oska kommenteerida, kuna pole ammu maale sattunud, aga ema meile maalt neid ilusaid punaseid õunu igatahes saatis. Kuna võitluses äädikakärbestega olen lootusetult kaotaja rollis ja õunte korraga ärasöömises osaleda ei soovi, siis koogiks nad tehtud said.


Mis puudutab blogi pealkirja, siis vastupidiselt esimesele postitusele oli see mind kummitanud juba paar nädalat. Tänu oma pisikesele Tiburullile olen hetkel sageli lasteriiete lainel ja et oma õmblusoskuseid enne keerulisemate projektide juurde asumist lihvida, mõtlesin valmis õmmelda mõned pudipõlled (vajadus nende järgi on meil kodus hetkel igapäevane). Olgu öeldud, et lõppkokkuvõttes valmis neid veidi rohkem, kui mõned ja plaanis on neid veel juurde teha (ühel päeval teen kindlasti ka selleteemalise postituse, sest pidi see ju ennekõike käsitööblogi olema). Nii ma kogusin kõigepealt Pinterestis inspiratsiooni ja tegin endale sinna kausta Põlled! Mõne aja pärast selgus, et sealt leiab ka vahvaid papude tegemise õpetusi ja täiendasin loodud kausta pealkirja Papudega. Lugedes loodud pealkirja - "Põlled ja papud", tundus see mulle hetkega ühele kodusele emale, kes nokitseb natuke käsitööd teha, üks igati paslik blogi pealkiri olevat. Ainult vastpidiselt põlledele ei ole ma veel ühtegi paari papusid valmis õmmelnud. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!