22. september 2013

Kummipüksid ja Jamie Oliver

Kuna ma nii soovisin endale uut õmblusmasinat, siis ei suutnud ma kauem oodata ja läksin eile lõuna ajal Karnaluksi ning teatasin müüjale, et soovin osta ühte kindlat õmblusmasinat ja ma ei lase ennast ümber veenda, et peaksin midagi muud ostma. :) See oli neil küll lihtsalt teenitud raha! Veetsin poes täpselt 15 minutit (tasulise parkimise ala ikkagi ja täpselt niikaua saab ju kellaga parkida! No mul pole õrna aimugi, mis tsoon või mis kood või mis iganes, et oleksin saanud seal kauem olla!). Ma polnud muideks enne Karnaluksis käinud, aga piisas paarist pilgust enda ümber, et aru saada, see on käsitöötegija paradiis. Ja ma polnudki viimane eestlane (kuigi ilmselgelt olid soomlased seal ülekaalus), kes sinna sattus! Vähemalt üks naine oli veel, keda kuulsin müüjale ütlevat, et ta pole siin enne käinud. Igatahes on mul plaan sinna ühel ilusal päeval tagasi minna ja nende pakutavaga lähemat tutvust teha! Kahjuks pole ma oma uut masinat veel katsetada jõudnud, niisiis ei oska ma väga palju tema heade omaduste kohta veel rääkida. Igatahes, kui mu mees oleks teadnud, et õmblusmasina ostmine mind nii õnnelikuks teeb, oleks ta mind vist juba mõned päevad tagasi sinna saatnud. :)

Päeva teises pooles oli plaan osta Tiburullile kummipüksid, et ta saaks ka praeguste ilmadega õues maas roomata (ta pole veel kõndima hakanud)! Aga kahjuks pidime taaskord tõdema, et kui on soov osta midagi kindlat, siis seda raudselt poes ei ole ja nii ka seekord. Kuigi kummipüksid võiksid olla suhteliselt populaarsed väikeste laste vanemate seas, siis ilmselt ei ole need seda poepidajate seas! Ühes poes öeldi mulle, et müüki tulid talveriided ja ruumipuudusel saadeti need lattu tagasi! Kummaline tegelikult, sest see märjem, sügisvihmane (leiutasin vist just uue sõna) aeg ju seisab alles ees. Ilmselgelt olen mina oma ostudega hooaja võrra hiljaks jäänud! :)

Muuhulgas hüppasime kiirelt (kui selle rahvamassi juures see üldse võimalik on) ka vastavatud H&M poest läbi, aga kahjuks tuli taaskord tõdeda, et keskmisel eestlasel on suva sellest, et sina tahad koos oma lapsega seal riiulite vahel lihtsalt ellu jääda ja ehk ka mõne hilbu soetada. See on sügavalt sinu enda mure. Ülejäänud astuvad sust üle, sulle pähe või mida iganes, sest mina olen neid seal ainult segamas. Paraku on igas emas peidus natuke lõvi, mis ootab vajadusel vallapäästmist, aga seda vaesed kaaskondsed alati ei tea. Lõvi jäi seekord küll puuri, kuid selle poe avastamise jätsime siiski mõneks järgmiseks korraks.

Oli juba ette teada, et koju jõudes söögitegemisega väga pead vaevata ei taha, seega võtsin kohe plaani Jamie Oliveri retsepti järgi kanapoolkoivad! Olen seda juba mitu korda teinud ja on meie, kui vürtsiste toitude austajate, üks lemmikroog. Ja see on vist küll üks väheseid roogasid, mis näeb enda pannil sama isuäratav välja, kui originaalfotol. Mulle meeldib selle toidu väljanägemine juba toorel kujul. Tomatid ja basiilik lisavad nii väljanägemisse kui ka maitsesse supernüansse! Ja seda on tõesti lihtne teha, ca 15min ettevalmistusi ja 1,5h ahjus ning ongi mõnus õhtusöök ilma suurema vaevata olemas.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!