28. oktoober 2013

Blogipidamise tehnilisest poolest

Viimasest postitusest on juba kümme päeva möödas. :) Mitte, et mul midagi teistega jagada poleks! Ikka on! :) Lihtsalt vahepeal on muud tegemist olnud. Veetsime Tiburulliga nädala maal Varbla vanaema e minu ema juures. Aeg-ajalt ikka laseme linnast nädalakeseks jalga, et saada vaheldust ja hingata värsket maaõhku. Seekord oli meie reis kohe eriti "seiklusrikas". Kõigepealt läks meil Liu vanaema e minu meheema juures auto katki, see lihtsalt ei käivitunud enam ja kõik. Nuta või naera! Kui me lõpuks tänu heale abimehele Varbla vanaema sünnipäevale (oli see ju eesmärk nr 1, miks üldse maale läksime) jõudsime, olid teised juba peaaegu koogisöömiseni jõudnud. Paar päeva hiljem jäi mul selg jälle hirmus haigeks, nii et mõtlesin juba varem linna tagasitulekule, aga õnneks püsis asi kontrolli all. Asja positiivne külg on see, et sain teha mõned fotod oma pereliikmete käsitööst, aga neist juba edaspidi. Pean veel fotosid sorteerima ja mõtlema, kuidas seda kõike kajastada. 

Ega see blogipidamine niisama lihtne olegi! :D Nagu ma oma esimeses postituses kirjutasin, siis ma polnud ennem eriline blogide lugeja. Nüüdseks on muidugi asi muutunud. Jälgin juba täitsa huviga teiste käsitööliste tegemisi. On nii eesti kui ka välismaa blogide seas väga ilusaid ja huvitavaid lehekülgi. Mõni blogi on sisu poolest huvitav, aga visuaalselt veidi igavam. Teisel jälle vastupidi, teksti polegi palju, aga visuaalselt on tegemist nauditava "teosega". Selle visuaaliga soovin ka ise rohkem vaeva näha. Kui vaid annet ja tehnilist taipu oleks. :D No natuke seda mul ju on ka, aga vahepeal tundub, et lihtne asi on nii keeruliseks aetud ja mõnda tehnilist lahendust varjatakse rohkem, kui sõjasaladust. Õnneks leidub ka selliseid blogijaid, kes viitsivad teistele (loe: algajatele) blogijatele abikäe ulatada ja kirjutavadki tehniliste lahenduste rakendamisest. Olgem ausad, ma pole varem elus HTML- koodi kirjutanud ega muutunud, nüüd blogimise käigus olen seda aga juba mitu korda tegema pidanud. Juhuu, seni olen sellega ka hakkama saanud, aga õppida on veel palju. :D

No ja selge on ju ka see, et süües kasvab isu! :D Kui osad sõbrad-tuttavad on juba näpu andnud ja aeg-ajalt mu blogisse piiluvad, siis ju tahaks, et veel keegi käiks ja loeks. Sotsiaalmeedia trügib ju uksest-aknast järjest rohkem peale. :) Minu eileõhtune saavutus blogipidamise tehnilise poole võlust ja valust asub blogi paremas servas, kus on näha kolm rohelist ikooni. Mulle tundus juba, et kõigil on need ikoonid blogides olemas, aga kusagil pole kirjas, kuidas neid sinna saada. Nagu oleks kõigil oma isiklik patsiga IT-poiss käepärast võtta. Aga minul pole ju! :D Igatahes, kui nendel rohelistel ikoonidel klikkida, avanevad "Põlled ja papud" lehekülg Facebookis, minu Pinteresti lehekülg ja võimalus mulle soovi korral kirjutada. :P Facebooki lehel on küll esialgu ainult raamid, aga proovin sellega lähiajal veidi rohkem tegeleda. Kel soovi, võib seal juba ühineda, et näha edaspidi minu uusi postitusi otse Facebookis. 

Muideks, kui keegi veel soovib oma blogisse lisada sotsiaalmeedia ikoone, aga on samamoodi hädas, kui mina, siis mind aitasid edasi need kolm blogijat: Blondes Love Cupcakes, Carrie Loves ja The Chronicles of Cardigans. Big thanks to all of them!

Kuna ma alustasin blogimist siiski sooviga kirjutada käsitööst, siis seekord siia lõppu ka üks pisike öökullike. :)


Meisterdasin selle väikese tegelase sel nädalavahetusel Varbla rahvamajas, kus toimus ürituse 24 tundi Eestimaa Rahvamajas raames üks pisike töötuba, kus üks minu endistest õpetajatest juhendas, kuidas  teha makrameetehnikas öökulli. Kes soovib järgi teha, siis originaalõpetuse leiab  2013.a jaanuari ajakirjast "Minu käsitööd".

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!