30. oktoober 2013

Paras ports triibulisi

Nagu ma ühes oma  varasemas postituses mainisin, oli mul pooleli projekt "legginsid". Vahepeal on selgunud, et see on üks never-ending-story, niisiis teen vaheraporti. Lihtsalt, üsna mitu paari on valmis saanud, aga järgmised juba ootavad õmblemist ja kõik ju ühte postitusse niikuinii ei mahuks.

Lühidalt, ostsin kord hunniku triibulisi pika varrukaga t-särke. Aususe huvides, kõik ei olnud triibulised ja kõik ei olnud pika varrukaga ja kõik ei kanna vist ka t-särgi nime välja. Ja üldse, ÕS-i järgi on t-särk lühikese varrukaga. :D Aga eesmärk oli üks, teha neist lapsele niisama kodus trööpamise pükse (neid olen ma praeguseks jõudnud teha ainult 2 paari, millest ühed on Tiburullile juba lühikesed). :)  Igatahes on ühes pika varrukaga t-särgis päris palju riiet, sh varrukad. Seekord jäidki oma varrukatest ilma need seitse (t-) särki.


Lugesin kord kellegi blogist (kahjuks ei mäleta enam, kelle omast), et õmmeldes nö vanast uut, tuleks ära kasutada võimalikult palju originaalõmbluseid. See nõuab küll keerulisemate asjade õmblemise juures ilmselt rohkem pea vaevamist ja sobitamist, kuidas ja mida välja lõigata, aga mulle see mõte sobib (laisk, nagu ma olen :D). T-särkidest legginsite õmblemine on ses mõttes lihtne, et kummalgi pole eriti õmbluseid. Siiski kasutasin seekord ära varrukate otsaõmblused nii, et neist said legginsite sääre otsaõmblused. Peale usinat lõikumist oli mul ühel hetkel seitse paari legginsite "toorikuid".


Peale veelgi usinamat õmblemist oli mul seitse paari legginseid, millest kolm lähevad jalga mu oma Tiburullile, aga neljale paarile  pean veel leidma uued omanikud. On kellelgi soovi? :D


Tõe huvides! Tegelikult juhtus nii, et kunagi suvel lõikasin ma välja ka ühed musta-valgetriibulised  (sellest t-särgist mul nö "enne" pilti pole, sest siis mul polnud veel blogipidamine plaanis) legginsid, aga kuna tookord ei tahtnud mu vana õmblusmasin minuga üldse koostööd teha, jäid need kokku õmblemata. Need saidki käeharjutusena kõigepealt kokku õmmeldud.


Ja tegelikult-tegelikult on mul parasjagu pooleli veel mõne paari õmblemine, mille tegemise protsessi ma ka pildile püüan koos juhisega, kuidas neid õmmelda. See on tõesti lihtne ja so much fun! :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!