11. oktoober 2013

Sirgete õmbluste päev

Alustasin hommikut (olgem ausad, tegelikult kiskus juba lõuna poole) sellega, et õmblesin kaks uut köögikäterätikut. Õmblesin need täiesti valepidi riidest. Või õigemini põiki riidest. No igatahes mitte nii, nagu kangajooks ette näeb. :) Appi, ma tõesti ei tea neid termineid, mis puudutavad õmblemist. Tegelikult oli asi selles, et mul oli üks linane nõukaaegne voodilinariide jupp, millel laiust rohkem, kui pikkust ja nii ma selle pikuti pooleks lõikasin ja endale kaks köögikäterätikut õmblesin, sest neid oli hädasti tarvis. Kasutusesolevad olid kõik nii vanaks ja koledaks läinud, et mõnda ei taha enam vaadatagi, rääkimata kasutamisest. Ega siin suurt midagi näidata ole, valge-roosatriibuline riie, millel lihtsalt ääred ära õmblesin. Hea käeharjutus sirgete õmbluste tegemiseks. :)


Teine käeharjutus oli Tiburullile uue voodipesu õmblemine. Ostsin selle roosal põhjal südamemustriga kaalukanga kord möödaminnes Abakhanist. Ma polnud too hetk üldse kindel, mis ma sellest teen, sest ma pole eriline roosa fänn, aga see muster meeldis mulle. Või ütleme nii, et ma ei osta teadlikult ainult roosasid riideid, sest minu meelest on pisikestele tüdrukutele ka paljudes muudes ilusates värvitoonides asju olemas ja nad ei pea alati välja nägema kui kreemikoogikesed. :) Veeretasin seda kangast eile õhtul näppude vahel ja  lõpuks otsustasin, et sellest tuleb voodipesu. Tiburulli lõunaune ajal õmblesin kähku tekikoti küljed/otsad kokku. Kangast oli täpselt nii palju, et sellest jagus ka padjapüüri õmblemiseks, paraku ainult põiki tükist. :) Kasutasin juhust ka kohe pildi tegemiseks. Kui kodus on Noor Tehnik, kes tahab kõigele käed külge panna, tuleb õiget hetke teinekord pikalt otsida, mõnikord lausa päevi.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!