21. november 2013

Kogu tõde pükstest

Vaatasin veidi ringi oma "tehtud tööde" kaustas ja mõtlesin, millest kirjutada. Ma ei tea, mis värk mul nende beebipükstega on, aga neid on mul ikka palju tehtud. Näitan siis kogu hetkevaliku korraga ära, et saaksin ka muudest asjadest jälle kirjutada. :)

Esimesed trikotaažist püksid, mis ma õmblesin, olid sellised roosad sigri-migri mustriga. Tiburullile meeldib nendega mütata küll. Head lahedad, aga kahjuks juba jäävad talle lühikeseks.


Seejärel vallutas mind triibumaania ja ma ostsin kokku hunniku triibulisi t-särke. Musta-valgetriibulised pidid saama ka Tiburullile, aga kuna mu vana õmblusmasin vastupidiselt minule trikotaaži üldse ei armastanud, siis kasvas Tiburull enne pikemaks, kui ma need püksid oma uue õmblusmasinaga kokku sain õmmeldud. :) Nendel pükstel veel see "viga", et sattusin väljalõikamisega hoogu ja ei pannud tähele, et triibud ei jookse eest kokku. Aga sellest tähelepanu eemale juhtimiseks panin neile pingutamiseks punase paela. :)









Vahepeal õmblesin ma talle hoopis ühed mustast velvetist rohelisel põhjal valgemummulisest (mulle nii meeldib nende inglisekeelne nimetus polka dots) riidest äärtega lühikesed püksid. Mis Tiburulli jalas näevad rohkem küll põlvpükste moodi välja. :)Seda musta velvetit on mul üsna mitu meetrit. Pean välja mõtlema, mida sellest täpselt õmmelda võiks. On kellelgi mõni idee välja pakkuda?


No ja otseloomulikult ei saa ma endiselt üle ega ümber triibulistest ja täpilistest retuusidest. :) Kusjuures see rohekas/kollane triibuline t-särk oli originaal CK :) Ja ma tean, et nii teha ei tohi, aga ma ei suutnud kiusatusele vastu panna ja õmblesin selle t-särgi sildi Tiburulli retuuside külge tagasi. ;)



Eelmine nädal õmblesin lapsele veel ühed püksid ema juurest leitud kangajupist. Mulle meeldis see säbruline muster ja ma lihtsalt pidin neist püksid õmblema, kusjuures tulemuseks oli tegelikult kaks paari pükse. Kahjuks ei ole mul õrna aimugi, mis selle kanga koostis olla võiks. Paraku ei ole selles ilmselt just väga palju puuvilla. Aga mulle meeldivad ikka.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!