24. november 2013

Küüslauk purgis

Nägin kord ajakirjas Maret retsepti, kuidas küüslauke sisse teha. Kasutan söögitegemisel väga palju küüslauku ja kuna mulle poest ostetud marineeritud küüslaugud samuti väga maitsevad, siis mõtlesin selle retsepti ise järgi proovida.

Pildi eest au Margitile. :)

Küüslaugud said purkidesse juba mõne aja eest, see nädal otsustasin neid ka maitsta. Pean kahjuks tunnistama, et need ei vastanud üldse minu ootustele. :( Ma siiski ei välista, et tegin ise midagi valesti. Asi läks nässu juba nende keetmise ajal, sest kogu kupatus kippus praktiliselt kohe poti põhja kinni hakkama hoolimata sellest, et seal oli päris palju õli ja potil on paks põhi. Pidin mitu korda kuumust reguleerima ja  pidevalt segama, et see pool tundi podisemist täis saaks.


Purgis nägid küüslaugud siiski päris isuäratavad välja ja muu toidu sees saab need ka edukalt ära kasutada. Kuid niisama snäksina neid süüa ei saa, selleks olid need liiga pehmed. Nagu puder. :) Aga äkki need peavadki sellised olema?! Ma ei tea ju! Ma pole ju kellegi teise tehtuid saanud, ainult poe omi. On keegi proovinud ja oskab kommenteerida? Vaatab, kas julgen teist korda katsetada.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!