5. november 2013

Lõpuks ka põlledest

Otsustasin nüüd üsna spontaanselt, et kirjutan lõpuks oma põlledest, mille järgi ju ka blogi esimese poole oma pealkirjast sai. :) Kusjuures papusid ei ole ma endiselt õmmelda jõudnud, kuid mulle tuli meelde, et sai ju eelmine aasta mõned paarid heegeldatud ja kootud. :)  Neist siiski edaspidi!


Lühidalt öeldes, olen ühe portsu põllesid valmis õmmelnud, osad neist juba oma lapse poolt ka kasutuses. Pean väikese uhkustundega teatama, et peavad paremini vastu, kui poe omad. :) Need põlled olid hea käeharjutus roostes oskuste meeldetuletamiseks. Ja terve ports on mul neid veel välja lõigatud, kuid ootavad oma järge.


Kuigi põlledel on esipool selgelt eristatav, õmblesin  need siiski nii, et neid on võimalik vajadusel kasutada mõlemat pidi, lihtsalt üks pool imab vajadusel rohkem, kui teine. Ja nagu iga ema teab, siis see, et põll oleks imamisvõimeline, on teatud hetkedel väga oluline! Ja punkt (hoolimata hüüumärgist)! :)


Iseenesest on neid väga lihtne õmmelda, kuid sellegi poolest on mul plaanis mõnel järgmisel korral näidata, kuidas ma seda päriselt teen. ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!