16. november 2013

Meenutusi suvest

Varsti on jõulud käes ja ma vaikselt juba tegutsen nende suunas. :) Olen juba midagi õmmelnud, mida varsti plaanis ka näidata on ning üks päev ostsin spontaanselt kaks esimest jõulukingitust ära. Võib muidugi juhtuda, et ülejäänud ostan paar päeva enne jõule. :) Aga ausaltöelda ei tule mul jõulutunnet mitte kunagi enne peale, kui olen sõitnud maale ema juurde, käinud kirikus ja surnuaias ning istun koos oma suure perega jõululaua taha hapukapsast ja seapraadi sööma. Lumi on ka abiks. :)

Aga tegelikult ei tahtnud ma ju üldse jõuludest kirjutada, vaid oma esimest õmblustööd selle suve esimesest poolest meenutada. Ega ma päris kohe põlledest alustanudki, need tulid tegelikult veidi hiljem. Ma ikka alustasin kohe keerulistest projektidest. :D Niipalju ma tookord siiski mõtlesin, et ei hakka kohe kallist kangast ostma, vaid õmbleks midagi ringi, et kui peaks totaalselt nässu minema, siis ei ole vähemalt kangast kahju. Ja sellest mõttest algaski minu taaskasutusõmblemine (mõtlesin vist jälle uue sõna välja :D).

Igatahes oli minu esimeseks õmblustööks üle aastate see kahest seelikust õmmeldud suvine komplekt Tiburullile.


Pükste lõike võtsin raamatust Õmble lapsele ja pluusi lõike leidsin Pinterestist. Kasutasin lõikeid suurusele 12-18kuud, aga kui ma need valmis sain, selgus tõsiasi, et need on Tiburullile lihtsalt megasuured. No ehk järgmine suvi lähevad siis selga. :) Eks seal mõned iluvead tulid õmblustes sisse, aga üldkokkuvõttes jäin tulemusega rahule. Ja pean ütlema, et neid oli ikka tunduvalt keerulisem õmmelda, kui retuuse, mida ma praegu mitu paari päevas kokku vuristan. :) Nende õmblemisele kulus nädal vähemalt. :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!