10. november 2013

Papudest

Eelmine aasta, kui Tiburull alles mõnekuune oli, tabas mind suur soov talle papud heegeldada. Aga kuidagi juhtus nii, et ma ei saanud heegelnõela ja lõnga omavahel klappima. Ikka tulid papud kas liiga suured või liiga väikesed. Nii juhtuski, et kaks paari heegeldatud papusid ja ühed kootud papud leidsid endale jõulude ajal uued omanikud. Isetegijast leitud heegeldatud papud on väga armsad ja kohe kutsusid järgi proovima. Peale kahte katset otsustasin proovida kudumist, muster samuti Isetegijast. Need osutusid lõpuks liiga väikeseks. :) Olin juba papude mõttest loobumas, kuid surfasin veel netis ringi ja imetlesin teiste oskuseid ning silma jäid erinevad papusaapad ja olin valmis veelkord proovima. Kõige ilusamad minu meelest olid Nannipungi tehtud. Kahjuks ei leidnud ma ühtegi mustrit, mille järgi papusaapaid heegeldada ja otsustasin veidi katsetada. Talla heegeldasin netist leitud mustri järgi, kuid pealsed on puhtalt katse-eksitusmeetod. Tulemus sai taaskord nii suur, et ka aasta aega hiljem on saapakesed Tiburullile ikka veel suured. :) Kuigi täiesti aus olles pean ütlema, et Tiburullil on ka väga väike jalg võrreldes teiste omaealistega. 


Igatahes said papusaapad piisavalt armsad, et neid mitte ära kinkida. Aeg-ajalt proovin neid lapsele jalga. Viimane kord veendusin, et veidi veel ja ongi parajad. :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!