5. november 2013

Suitsukana-melonisalat ja Spaghetti Bolognese

Süüa mulle meeldib! Häid asju! Aga tegelikult ei meeldi mulle üldse süüa teha! Või õigem oleks öelda, ma ei viitsi poolt päeva köögis veeta. Mulle meeldib, kui toit valmib kiirelt, näeb isuäratav välja ja maitseb hea! Kui just pole tegemist mõne küpsetisega, kus retsepti järgimine on suhteliselt oluline, et koogist asja saaks, siis muu toidu puhul ma väga retsepte ei järgi! Pigemini "keeran midagi kokku"! ;) Mulle meeldivad näiteks erinevad salatid ja kuna me erilised kartulisõbrad pole, siis teen neid üsna sageli. Eile õhtul oli menüüs suitsukana-melonisalat mango-tšillikastmega.


Kes soovib järgi teha, siis minu salat koosnes seekord:
suitsukanafilee
melon
kurk
kirsstomatid
rukola
Felixi mango-tšillikaste

Aseta pestud salat taldrikule, lõika peale kurgiviilud, poolita tomatid, koori ja lõika melon tükkideks, haki kana, nirista üle kastmega ja serveeri! Lihtne! :)


Täna õhtul sõime aga Spaghetti Bolognese´t. Kindlasti minestab nii mõnigi suurem kokk minu bolognese peale, kuid mulle maitseb ja teen juba aastaid nii. Samuti üks väga kiiresti valmiv söök!

Vaja läheb:
ca 300gr hakkliha
veidi oliivõli
1 suurem sibul
1-2 küüslauguküünt
5-6 tomatit või purustatud tomati konserv
Maggie või Knorri Bolognese Fix
soola - pipart soovi korral (Bolognese Fixi annab juba piisavalt maitset)
Parmesani või muud kõva juustu
spagetid

Pane vesi koos vähese soolaga keema ja aja pann kuumaks ning vala sellele veidi õli. Haki sibul ja küüslauk ning pane pannile, prae veidi. Lisa hakkliha ja sega sibula ning küüslauguga. Praetud hakklihale lisa  tomatikonserv või hakitud tomatid. Kui hakid tomatid ise, pane pannile kaas peale ja hauta veidi, et tomatit muutuksid pehmeks (eelistan praegusel ajal konservi, sest toored tomatid on maitsetud). Lõpuks puista pannile Bolognese Fix ja sega kõik läbi, vajadusel lisa vett, kui tundub, et kaste sai liiga paks. Lase veidi veel haududa ning eemalda tulelt. PS! Kui tundub, et kaste on liiga hapu, võid sellele lisada teelusikatäie suhkrut! Loodetavasti on samal ajal juba vesi keema läinud ja oled ühtlasi ka spagetid valmis keetnud! :) Enne serveerimist riivi taldrikule kõva juustu. Kuigi asja ajab ära ka tavaline riivitud juust. :) Mulle maitseb!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!