12. november 2013

Triibulise värvliga Aladdini püksid

Täna ei tahtnud õmblemine kohe kuidagi sujuda. Kõigepealt olin ma sunnitud ühte ja sama õmblust kolm korda üles harutama. Ühe korra läks see hirmus sinka-vonka, teistkorda määrasin vale pistepikkuse ja kolmandal korral jättis masin pisteid vahele. Jube tüütu! Mulle ei meeldi harutamine üldse! Ja nüüd õhtul lõhkusin ma ära oma täiesti uue topeltnõela!!! Ma olin mitu nädalat seda juba tahtnud ja laupäeval käisin Karnaluksis ning ostsin selle lõpuks ära ja nüüd siis suutsin kohe ka ära lõhkuda. Ma olin nii pahane iseenda peale. Õnneks taipasin ma neid igaks juhuks kaks tükki osta, aga kuna teine oli teise firma oma, siis ära lõhkusin just selle, millega parem õmmelda oli. :( Mis seal ikka, mõni päev kohe on selline! Mõtlesin siis, et kirjutan hoopis midagi, aga kuidagi ei taha ka see sujuda. Aga proovin siiski. :)

Tiburullil on sageli kombeks ärgata kell 7.49 (ma ei tea miks, aga nädalas mitu korda ärkab ta minuti pealt sellisel kellajal). Möödunud nädalavahetusel oli ta kuidagi eriti rahutu ega olnud nõus ka kaisus pikutama, vaid tahtis tegudele asuda. Nii ma siis klõpsisin laupäeva hommikul mõned fotod tehtud töödest. Nagu ma juba ühes eelmisest postituses mainisin, kannab mu laps juba kevadest saadik nr 74 suuruses riideid. Vähe sellest, ta on meil nii sale tükk, et poepükstest astub ta sõna otseses mõttes välja, sest need ei seisa tal lihtsalt üleval. Nüüd aga on ta veidi jälle kasvanud, kuid häda selles, et püksid on nüüd küll pikkusest parajad ja osad isegi lühikesed, aga laiusest ikka veel suured. :)

Vaatasin, et meil hakkab niimoodi püksikriis kätte jõudma ja vuristasin talle eelmine nädal ühed kodused dressikad kokku. Seekord kasutasin ära punase pluusi, mis retuuside õmblemisest üle jäi ning lisaks oli mul olemas üks musta-punasetriibuline sall, mis ootas püksivärvliks saamist.






Põhimõtteliselt lõikasin punasest pluusist välja püksid, mis mõeldud 6-12 kuustele ning lisasin sinna juurde sallist lõigatud laiema värvli ning püksisäärte otsa soonikud. Kummi ma nendele pükstele üldse ei pannud, vaid kasutasin oma õmblusmasina üheetapilise nööpaugu tegemise võimalust ning tegin värvlisse kaks auku ning ajasin sisse paela, millega pükse siduda. Kuna püksilõige oli veidi laiem, kui sinna otsa vajalik soonik, siis krookisin sääred veidi ära, nüüd on need veidi Aladdini pükste moodi. :)

PS! Ma õmblen siiski muud ka, kui ainult pükse! Varsti näete! ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!