2. november 2013

Uued prillid ja kolmnurksed sallid

Käisime täna üle saja aasta šoppamas! No tegelikult ei saa seda päris šoppamiseks isegi nimetada, sest prioriteediks number 1 oli leida mulle uued prillid. Kes veel ei tea, siis Instrumentariumis on praegu kampaania, millega saab soodustust vähemalt 40% ja kui oled üle 40-aastane, siis on soodustusprotsendiks sinu vanus. Nii et, mida vanem oled, seda kasulikum on! ;P Prille ma muidugi veel kätte ei saanud, aga koer sai juba ületatud (prilliraamide valik), jäänud on veel koerasaba (silmade kontroll ja klaasid)! Aga millalgi siis näitan oma uusi, kergelt nohiklikke (leiutasin vist jälle uue sõna) prille ka.

Täiesti planeerimatult sain endale ka uue jope. Orsayst! Seal on lihtsalt nii hea müüja Hedi, kes nii tublit tööd tegi. :) Astusin uksest sisse ja juba ta hüüdis "Ma just mõtlesin su peale! Mul on sulle jope!" Proovisin selga ja saigi ära ostetud! Saladuskatte all võin öelda, et ma tunnen teda isiklikult! :D

Pärast šoppingut käisime veel söömas ka, sest jõudsime koju nii hilja, et poleks enam süüa küll teha viitsinud. Tiburull pidas meie osturetkele väga hästi vastu, aga eks ta kogus päeval selleks jõudu ka! Tavaliselt magab ta lõunaund 1,5h. Vastavalt sellele tegin ka tänase päevaplaani leppides mehega kokku, et lähme šoppama kell 15 paiku. Ja mis te arvate, kui kaua otsustas Tiburull täna magada?! Üle 3 tunni!!! Iga päev ma unistan sellest ja siis ta üllatab mind vahel hoopis 50min uinakutega ja on ärgates valmis maailma vallutama! Iga ema teab vist, et lastega plaane tehes nurjuvad need juba eos! Ja seda oligi tarvis tõestada!

Täna päeval tegelesin õmblemisega niipalju, et konstrueerisin (kui seda nii nimetada saab) kaks t-särgi/tuunika lõiget lapse jaoks. Ühe jõudsin välja ka lõigata, eks millalgi tuleb esmaesitlus. Aga eile õmblesin valmis kolm kolmnurkset salli. Ühe neist saab endale Tiburull, aga teised kaks on saadaval.


Kui ma Tiburullile hommikumantlit õmblesin, jäi mul seda valget fliisi mõned ribad järgi, millest osad olid kolmnurkse kujuga. Kuna ma neid minema ei raatsinud visata, siis saidki need nüüd sallideks õmmeldud. Teise poole tegin õhukesest triibulisest trikotaažist. Kanda saab soovi korral mõlemat pidi, sest kinnitamiseks õmblesin külge takjapaela. Kellelgi soovi?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!