9. detsember 2013

Jõulumeeleolu

Hoolimata igal pool valitsevast siginast-saginast ja vaikselt uksest-aknast sissetungivast jõulumeeleolust, ei ole minul seda jõulutunnet veel kusagilt võtta. Siiski, eile käisin Nõmme turul ja ostsin ühe tädikese käest kuuseokstest jõulupärja. Nii katsetuseks, et mida Tiburull okastest ja kuuseokstest arvab ja aru saamaks, kas üldse on mõtet kuuske koju tuua. On ta ju selles eas, kus kõik tundmatu tuleb hambaga järgi katsuda ja võimalikult kiirete liigutustega põrandala visata. Meie üllatuseks seisab pärg senimaani omal kohal ja ka küünal ning ehted on jäänud suuresti puutumatuks, aga hoian siiski valvsalt silma peal, sest ei või iial teada.


Pärjal olevad puidust kuuseehted ostsin ma juba suvel Haapsalust. Seal on üks tore käsitööpood, kus on minu meelest hästi vahva valik erinevaid puidust tooteid ja ka muud käsitööd, mida nagu mujal polegi väga kohanud. Iga kord, kui Haapsallu satun, astun kindlasti ka sealt poest läbi ja ostan midagi endale. Tasub uudistama minna, kes enne pole käinud!

Päkapikud käivad meid ka üsna usinalt piilumas. Õnnestus mul nad kord isegi pildile püüda! :) Tegelikult pean küll nende vahvate päkatsite eest tänama Kaidyt, kes need meile meisterdas ja postiga kohale saatis.


Kuna plaan on see aasta kasvõi pisike kuuseke ka linnas tuppa tuua, siis meisterdasin ma nädala sees mõned riidest kuuseehted. Plastmassi ju päriselt puu otsa panna ei tahaks, aga läikivate klaaskuulide osas ma pole siiski kindel, et need Tiburulli haardeulatusest välja jääksid. Killud toovad küll õnne, aga ehk on seda õnne ka ilma kildudeta! :)

Jõulusokkide õmblemisel jäi mul erinevaid kangajuppe järgi. Midagi suurt nendest enam õmmelda poleks saanud, aga otsekohe prügikasti ka ei raatsinud visata, sest enamus ju linased/puuvillased tükid. Oli tegelikult juba siis mõte jõuluehetel. Kui ma enne jõule veel jõuan ja tahtmist on, siis meisterdan veel mõned lisaks, aga praegu on valikus südamed ja kuusepuud (mis küll veidi kellukesi meenutavad :D).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!