31. detsember 2013

Kaks t-särki Tiburullile

Loodetavasti on kõigil jõulud nüüd rõõmsalt mööda saadetud ja valmistumine aastavahetuseks hooga käimas. Koduse emana pean küll tunnistama, et ajaarvamine on endiselt sassis ja see, et homme ongi 31. detsember, tuli mulle täna suure üllatusena. :D Hakkasin siin kiirelt retsepte otsima, et mida siis head süüa teha, sest veedame homse õhtu tõenäoliselt kodus. Tiburullil tuleb nagunii 9-10 paiku uneaeg peale ja võõras kohas ta meil niisama lihtsalt magama ka ei jää. No hetkel jääb ta koduski läbi raskuste magama. :) Kui asjad sujuvad nii nagu hetkel planeeritud, siis saab homme kartulisalatit ja tiramisut. Eks näis!

Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada (nagu ikka). Olen siin rohkem kui korra maininud, et ma ikka õmblen muud ka, mitte ainult retuuse/pükse. Enne veel, kui valmis Tiburulli peokleit, lõpetasin ära kaks t-särki, mis juba üsna ammu said välja lõigatud.


Algselt olid need (naiste) t-särgid, millest sai miniversioonid meisterdatud. Mõni ehk mäletab, et sellest samast lillelisest on mul ka ühed retuusid õmmeldud, kuid roosa-triibulisest originaalist unustasin ma kahjuks "enne"-pildi teha.

Alustuseks konstrueerisin ma ühe 86 suurusele mõeldud tuunika järgi küpsetuspaberile t-särgi lõike. Tegelikult on ka need valminud t-särgid natuke tuunika moodi.

Kuna ma üritan alati  alusmaterjalist võimalikult palju ära kasutada, siis läksid seekord käiku ka triibulise originaalpluusi varrukad, mille ma parajaks "kahandasin" ning detailidest võtsin üle lillelise pluusi küljes olnud lipsu. Ka allääre overlokitud ning krousi jäänud alläär jäi nii nagu see algselt oli.




Tegelik põhjus, miks nende pluuside kokkuõmblemine mul kauem aega võttis, seisnes selles, et ma ei teadnud, mismoodi kaelaauku teha ning trukke ka polnud. :( Kord võtsin end kokku ja tellisin Karnaluksi e-poest trukid koos muu kraamiga ära. Muideks, soovitan soojalt sealt kraami tellida, sest hinnad on soodsad ja teenindus kiire. Ma esitasin tellimuse, maksin arve ja 24h hiljem oli kaup postiautomaadis. Neilt tuleb automaatselt e-mailile tellimuse kinnitus ja mina maksingi selle alusel ning saatsin e-mailile maksekorralduse (SEB-s saab seda teha kohe makse sooritamise järel pangalingi kaudu).

No igatahes peale seda, kui trukid ka olemas olid, polnud enam pääsu. :) Kuna tahtsin teha kinnituse seljale, siis otsisin head ja lihtsat õpetust, kuidas seda teha ning ühest vahvast välismaisest blogist nimega Crafty Cupboard ma selle leidsingi. Ma ei tea, kas ma ei oska otsida või ongi eesti tegijad sellised, kes hoiavad kõik endale, kuid alati kui vajan mingit õmblemisalast piltõpetust, lõpetan ma ikka inglisekeelsete juhendite juures. Igatahes oli sellest palju abi ja ma sain Tiburulli t-särgi kaelused õmmeldud just nii nagu olin soovinud. Muideks, kui ma muidu tegin kõik kandid ise, siis lillelise t-särgi kaeluse kandina kasutasin originaalpluusi küljest lõigatud kaeluse äärt. Seekordsesse projekti oli kaasatud ka issi,  kes lapse pluusile trukid külge lõi.


Tiburull oli oma uute t-särkidega igatahes rahul ja oleks nendega pikemaltki ringi tatsanud, kui ma poleks järgmist proovida tahtnud ja uneaeg peale tulnud. Muidugi, fotode tegemine on omaette ooper, sest niisama lihtsalt ta ühe koha peal ei seisa ning meelitada saab teda väheste asjadega, nt emme telefoniga, mis on õnneks või kahjuks suur hitt enamuse ajast. Jääb ainult üle loota, et t-särgid talle kevadsuvel ka veel selga lähevad ning siis juba tõelise esmaesitluse teha saab. :)


2 kommentaari:

  1. Nii armsad! Eriti see lilleline!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vaatasin just ükspäev, et see lilleline on siiani alles ja vist isegi läheks selga, aga pole ju suve. :)

      Kustuta

Aitäh, et võtsid aega!