24. detsember 2013

Peole, peole...

Kes palju teeb, see palju jõuab! Ilmselgelt ei kuulu mina nende inimeste hulka. :) Omast arust ma küll kogu aeg teen midagi, aga käed ei jõua mõtetele vist lihtsalt järgi. No igatahes avastasin ma mõned päevad tagasi, et ma ei jõudnud pooligi neid asju tehtud, mis mul jõuludeks plaanis olid. Mis siis ikka, ju siis tuleb järgmine aasta varem pihta hakata, nt jaanipäeval. :D

Tiburulli peokleidiga oli sama lugu. Lõikasin selle välja juba millalgi novembri alguses, aga valmis sai see täpselt üks päev enne pidu. Ma olin juba peaaegu loobumas, aga siis ikka võtsin ennast kokku, sest ta ju kasvab kogu aeg ja nii polekski see ilus kleidike tema selga enam jõudnud. Ja olgem ausad, oli ka viimane hetk niikuinii. Ta lihtsalt kasvas vahepeal kahe nädalaga järgi selle, mis tal suve jooksul kasvamata oli jäänud.


Kleit ise on lihtsa, sirge lõikega, ees kolmnurkne kaelus ja taga lukk, et ikka selga läheks. Lõike konstrueerisin ühe teise kleidi järgi ja materjaliks kasutasin oma ema käest saadud veinipunast sametseelikut, millest õmblesin ka mõned jõulusokid :).  Kõrgem pilotaaž oli minu jaoks hoopis kleidile voodri õmblemine, aga hakkama sain, kuigi mõni õmblus oleks võinud vähe ilusam olla. Seeliku allääres oli kaunistuseks kuldne sik-sakpael ja veel üks kuldne pael, seega muid kaunistusi see kleit ei vajanudki. Tulemus sai niisamagi šikk ja Tiburull teenis palju komplimente. Aga eks ta on ju eriti nunnukas ka (ma pole seda küll adekvaatne hindama). :D
 

Peol sai käidud, Jõuluvanaga tutvust tehtud, kommipakk lunastatud ja kõige lõpuks otsustas Tiburull, et aitab nüüd küll ning koju jõudes tegi toale kohe mitu tiiru kõndides peale. Mulle juba tundus, et ta ei hakkagi kunagi käima ja olin loobunud seda hetke ootamast. :) Isadepäevast saadik tegi ta pea iga päev suure meelitamise peale mõned sammud, aga enamuse ajast liikus ringi põlvede peal või kui kiire oli, siis käpuli. Ei teagi, kas asi oli uues emme õmmeldud peokleidis või sattusid õiged jalanõud, kuid igatahes on see parim jõulukink üldse ja nüüd on lapsel liikumisest ka rohkem rõõmu, käib ja plaksutab käsi. :)



 Põlled ja papud soovib kõigile oma sõpradele:

"Häid jõule!"



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!