10. jaanuar 2014

Dressipüksid vs diskopüksid

Minu pükste õmblemise maania on võtnud kontrolli alt väljuvad mõõtmed. :D Kui pidin peale jõule oma "lao" tühjaks vedama, sain aru, et seda kõike on päris palju. Ennekõike on mul erinevat "toormaterjali", mis kõik ootab, et nendega midagi juhtuks. Vaikselt tuleb ju suvele ka hakata mõtlema. ;) Vahepeal on valminud ka ports erinevaid pükse, mille olen küll jõudnud Facebooki üles panna, aga mitte siin kirjutada. Õnneks on mõned püksipaarid endale uued ja loodetavasti ka rahulolevad omanikud leidnud, sest kõiki neid ei jõua ju mu oma laps ometi ära kanda. :) Igatahes on mul omanikuta püksipaaridega väikesed plaanid, aga sellest juba siis, kui olen plaani teostama asunud. Peale selle avasin Facebook´is väikese "Soovide puu". Kes veel näinud pole, kiigaku kindlasti ehk on soovi. :)

Üldiselt olen ma õmmelnud nö retuusilaadseid pükse trikotaažist t-särkidest või pulloveridest, aga kord jäid mulle näppu kolm päris mõnusat pehmet ja suurt dressipluusi. Teate küll neid, mis on kas erinevateks üritusteks või firma reklaamiks vms otstarbeks valmis õmmeldud, aga mida reaalselt keegi ei kanna ja ise väga poest ei ostaks, sest seljas näevad need lihtsalt suured ja lohvakad, et mitte öelda koledad, välja. Aga materjal on katsudes mõnus ja kindlasti ka soe. Igatahes ma kolm sellist leidsin ja mõtlesin, et proovin neist mõned dressipüksid õmmelda. Ikka nii, et varrukatest üks paar ja kehaosast teine paar. Tänaseks on piltidega püksid uued omanikud leidnud. Uskuge mind, täpselt samasuguseid ei ole kellelgi. :P




Kõige esimestena said valmis helesinised lumelauduri püksid. Kuna ma päris kindel polnud, et kuidas need istuvad, siis proovisin neid Tiburullile jalga. No tema tundis ennast nendes küll päris mõnusalt. Ja nii saidki õmmeldud veel golfisõbra ja väikese aedniku dressipüksid.


Samuti sai valmis õmmeldud kolm paari erinevas mõõdus ja väljanägemises diskopükse. Ühed tavalised retuusid, teised veidi laiema säärega ja värvliga püksid ning beebipüksid. Nimetasin need kõik diskopüksteks hõbedase niidi tõttu, mis kangast läbib. :) Pulloveril, millest püksid õmmeldud said, oli selline poolkõrge kaelus. Vaatasin, et sellest saaks päris hea püksivärvli ja nii ka juhtus, sest Tiburulli diskopükstel on nüüd kaelusest värvel. Saadaval on veel beebipüksid. ;)


Tiburull tundis ennast diskopükstes suurepäraselt ja moeteadliku lapsena leidis, et nii ägedaid emme õmmeldud pükse võib ka sallina kanda ning viskas need üle õla! :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!