28. jaanuar 2014

Püksid, püksid... ja veelkord püksid!

Mõtlesin, et teen taaskord ühe ülevaatliku postituse pükstest, mis ühel või teisel moel on mu enda lemmikud või siis lihtsalt teistmoodi ja väärivad seetõttu veidi tähelepanu. Pean täiesti ausalt tunnistama, et ma pole isiklikult kunagi olnud eriline haaremi pükste (või haaremipükstelaadsete pükste) fänn olnud, aga sarouelid on täielikult mu südame võitnud. Need on lapse jalas lihtsalt nii ägedad ja peale selle ka kindlasti palju mugavamad, kui tavalised püksid. Eriti, kui laps on veel mähkme kasutaja, sest sarouelid ei ole nii ümber, kui on tavalised püksid ja istuvad jalas paremini. Pean lihtsalt veel kõiki oma pükste fänne selles veenma. ;)

Kui juba sarouel´idest juttu tuli, siis neid olen ma nüüdseks õmmelnud juba päris mitu paari. Nende telliskivimustriga pükste puhul mõtlesin pikalt, kas need äkki ikka oma lapsele jätta, aga siis leidus neile tahtja ja nii need uue omaniku leidsid. :) 


Kord sattusin poes ühe helerohelise kivikestega kaunistatud pluusi peale, millest õmblesin tõelised fancy pants :) sarouelid. Need on minu meelest kohe eriti peened. :) 


No ja vahel peitub ju lihtsuses võlujõud. See roosa, kollaste säbrudega kangas on lihtsalt niiiiiii mõnus ja pehme, et  isegi kõige suurem roosa vastane on need valmis jalga panema, sest need on lihtsalt niiiiii mõnusad ja pehmed. :D 


Samast roosast riidest said tegelikult ka ühed vahvad  retuusid õmmeldud, mis tundusid alguses kuidagi igavad niimoodi ühevärvilisena ja nii ma siis õmblesin neile kontrastiks kollased põlvelapid peale.


Kuigi mulle alguses meeldis õmmelda just triibulisi pükse, siis nüüd ma otsin rohkem  nö teistsuguse mustriga materjali. Nii kummaline, kui see ka pole, siis need nö teistsuguse mustriga asjad on tavaliselt kõrge kaelusega täiskasvanute pulloverid, mida vaadates ma alati mõtlen, et huvitav, kuidas täiskasvanud inimene sellise asja küll selga paneb?! Ja pärinevad need enamasti kas Aasiast või Lõuna-Ameerikast. No ma kujutan ette lapse seljas lumememme või südame mustriga riideid, aga täiskasvanu seljas päriselt küll mitte. :D OK, eks see ole maitse asi. Ja ega ma kurda! Tänu sellele on mul võimalik õmmelda selliseid vahvate mustritega lastepükse. :)


Tegelikult olid mul kõige esimesed üle aastasele lapsele õmmeldud haaremipüksid need lillad rokitšiki omad. Sellise ägeda mootorratta ja roosa südame pildiga. Neid pükse on varsti võimalik Soomemaal ringi tatsamas näha. ;) 


Vahel on mõnel pluusil teistmoodi ja vahvad varrukad. Nagu sellel hallitriibulisel pluusil. Nendest varrukatest sai üsna lihtsalt oma lapsele teistmoodi (paraja kasvuvaruga) kodupüksid õmmeldud.


Kahjuks olen väga vähe näinud müügil ruudulisest trikotaažist riideid, mida õmblemisel ära kasutada! Ühe pluusi siiski hiljuti leidsin, millest oli võimalik õmmelda kaks paari väiksemaid ruudupükse. :) Need tulid minu meelest päris vahvad välja. Hoian silmad edaspidi ruutude osas rohkem lahti. :) 


Selline pikemat või lühemat sorti ülevaade seekord neile, kes jälgivad küll mu blogi, aga pole just Facebooki austajad. Siiski, kel huvi, siis minu Facebooki leheküljele peaks ligi pääsema ka need, kel Facebooki kontot endal pole. ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!