20. jaanuar 2014

Tuunika Dessule

Kui ma panin Facebooki üles väikese "soovide puu", siis ma ise mõtlesin küll rohkem, et soovitakse vastavalt mõõdule pükse, aga tegelikult oli esimene soov hoopis saada tuunikat. Kuna ma olin ju enne õmmelnud ainult kaks t-särki/tuunikat ja ühe kleidi, siis ma natukene pabistasin, et kas ikka tuleb välja nii nagu vaja, aga võtsin siiski väljakutse vastu. Saan ma ju nii õppida. :)  Kuna kangas on päris kirju, siis ma veidi mõtlesin, milline see tuunika olla võiks ja pakkusin Dessu emmele välja, et äkki kasutaks punaseid detaile, talle mõte meeldis ja nii ma käärid riidesse lõin. Tulemus räägib vast enese eest! :)


Tänama pean ma muidugi oma isiklikku supermodelli Lenet, kes rõõmuga endale tuunika prooviks selga lubas panna ja ennast selles ülihästi tundis. Viie kaadri saamiseks tuli küll teha neid 61. :D

2 kommentaari:

Aitäh, et võtsid aega!