26. jaanuar 2014

Veel üks tuunika "soovide puult"

Tegelikult olen ma vahepeal valmis õmmelnud ka portsu erinevaid pükse, aga nagu ikka, igast püksipaarist ei jõua kirjutada ja kes soovib vahepeal valminud (ja minu rõõmuks ka osaliselt uued omanikud leidnud) pükstest paremat ülevaadet, saab külastada minu Facebooki lehekülge ja seal ka oma soovidest mulle teada anda. ;) Enda suureks rõõmuks pean ütema, et mul on juba terve suur märkmiku lehekülg täis erinevaid soove, mida ma tasapisi ka täita proovin. Paraku küll lühema või pikema ooteajaga, sest õmblemiseks on vaja materjali ja alati ei leia kohe sobivat ja soovitut.

Aga seegi tuunika valmis "soovide puule" esitatud soovi järgi, nagu ka eelmise postituse oma. Väikese Aleksandra emme arvas, et üks helelilla tuunika oleks päris tore! Kuna minu meelest on laste riiete juures lisaks lõikele ja mugavusele olulisel kohal ka detailid, pakkusin omalt poolt välja, et see tuunika võiks olla valge  Peeter-Paani-stiilis kraega, mis lisab nii vahvat olemist kui ka effekti pidulikumaks puhuks. Aleksandra emmele mõte meeldis ja nii see tuunika valmis saigi. :) Hetkel küll rohkem kleidimõõtu, aga piisava kasvuvaruga, et soovi korral ka suvel seda kanda.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!