3. veebruar 2014

Ka dressipüksid võivad ägedad olla

Kui Ramm oma emmega pükse valimas käis, tõid nad kaasa ühe musta värvi õhemast dressiriidest jaki ja palusid mul nendest ühed kevadised aias toimetamise püksid õmmelda. Nädalavahetusel ma nende dressipükste õmblemise ette võtsin. Ega mul algselt suuremat plaani polnud, et millised need täpselt olema saavad. Kui olin pükste põhiosa välja lõiganud, tekkis tunne, et niisama "tavalisi" dressipükse ma ikka õmmelda ei tahaks ja sorteerisin oma muudest töödest järgi jäänud ribasid ning leidsin veidi rohelist dressiriiet, mis ühtede eelmiste dressipükste õmblemisest järgi jäi. Seda oli täpselt niipalju, et mõned detailid õmmelda. Otsustasin tagataskute ja põlvealuste  tähekeste kasuks. :)


Siiski tundus mulle, et ka nii jääb üldmulje veidi igav. :) Esitükid olin välja lõiganud nii, et säilisid jaki originaaltaskud ja tahtsin ka neid kuidagi rõhutada. Niisiis õmblesin taskute õmblused rohelise niidiga üle. Sama tegin esi- ja tagapoole keskõmblustega. Ja kuna pükstel oli ka värvlit vaja, siis sai ka see roheline. Ramm on sale poiss, seega oli vaja lisaks kummile kindlasti ka pael panna, et püksid ikka aias mütates üleval seisaksid. :)


Koduaias müttamiseks mõeldud pükste kohta kukkusid need mu oma meelest ikka päris ägedad välja! Või mis?! :P

Püksid on sarouelide põhimõttega ja originaallõige, mida ma küll veidi mugandasin, on pärit ajakirjast Ottobre 1/2014.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!