6. veebruar 2014

Kolm paari haaremipükse

Kui ma enamasti olen nö järgi jäänud riideribadest õmmelnud beebihaaremipükse, siis nüüdseks olen neid õmmelnud ka kolm paari juba veidi suurematele lastele. Ühed niisama katsetuseks, et kuidas üldse välja kukuvad ja siis veel kaks paari. Olin alguses üsna skeptiline, aga lapse jalas näevad need ikka päris kihvtid minu meelest välja. Üldse tundub mulle, et lapsele võib ükskõik, mis püksid jalga panna, ikka näeb ta neis äge välja.

Esimesed, nö katsetuseks õmmeldud haaremid on beežid lumehelbe/lillemustriga. Kui ma need valmis sain ja pildistamiseks nöörile riputasin, ajasid need mind ennast ka naerma. No nägid ikka väga naljakad välja ja olin üsna kindel, et ega need jalas paremad ole. :) Aga tegelikult on need jalas ikka üsna lahedad ja tundub, et ka väga mugavad. Igatahes minu laps poseeris neis väga hea meelega.


Siis õmblesin juba üsna teadlikult ühed sinise-valgetriibulised meremehe haaremipüksid. Nende puhul kasutasin veidi teistsugust riiet ja püksid istusid jalas veelgi paremini. Igatahes on suvel nendega juba päris mõnus ringi mütata.


Kuna mu pükste õmblemise maania oli silma jäänud ühele Tartu emmele ja "soovide puul" leidus tema meelest ka sobiv riie veel ühele haaremipüksipaarile, sai ka kolmas paar õmmeldud. 


Soovib veel keegi? :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!