8. veebruar 2014

Laupäevahommikused pannkoogid

Tegelikult on need pannkoogid ühest varasemast laupäevahommikust ja kirjutada tahtsin ma hoopis oma uuest pannist, mis ei olegi enam nii uus, sest on juba paar kuud kasutuses olnud. :D


Aga kui Agu Sihvka moodi kõik ausalt ära rääkida, siis meie vana pann andis otsad ja me vajasime uut panni. Ma ei tea, kui kaua kestavad teistel teflonpannid, aga meil hakkas aasta jooksul juba teisel pannil teflon kooruma ja nii suundusimegi uut otsima.

Tavaliselt käib meie peres uute asjade ostmine nii, et võtame vastu otsuse midagi osta, siis lähme poodi, aga tuleme täpselt sama targalt tagasi, sest pole suutnud otsustada, mida osta. Vahel juhtub, et käime poes mitu korda ühte ja sama asja vaatamas enne, kui päriselt ära ostame. :) Seekord läks aga nii, et läksime ESPAK-i ja seal oli just kogu kaubale 20% ale. Müügil oli seal vist kaks erinevat panni ja ühe neist me ära ostsime. Täiesti spontaanselt. :)



Tegemist on keraamilise panniga ja sellega mul igasugused varasemad kogemused puudusid. Googeldasin ja umbes kümme esimest vastet, mis välja tulid, olid negatiivsed kogemused erinevatelt kasutajatelt. See oli muidugi "lootustandev". :D Aga ostetud see pann oli ja nüüd tuli ainult omal nahal järgi proovida, millega siis tegu on. Ausaltöeldes ei saa ma öelda, et oleksin rahulolematu või oleksin vähem rahul kui teflonpanniga. Jah, see on teistsugune ja nõudis veidi harjumist, kuid täiesti kasutatav pann. Kindlasti on paremaid, kuid minu igapäevased praadimised saab sellega väga edukalt tehtud. Panni hingeeluga tuli muidugi enne tutvust teha. Põhiliselt tegin kaks järeldust - pann ei armasta üleliigset kuumust ning rasvainet peab olema täpselt parasjagu. Kui need kaks  tingimust on täidetud, saab minu Accademia Mugnano pann praadimisega päris hästi hakkama. Ilus valge on ta ka! :D

Mis puudutab pannkooke, siis neid teen ma umbes täpselt nii:
1-2 muna
piima või keefiri või maitsestamata jogurtit (kahe viimasega meeldib mulle rohkem teha, siis jäävad pannkoogid mõnusad pehmed)
jahu täpselt niipalju, et taigen oleks õige konsistentsiga (vastavalt sellele, kas tahan teha suuri või väikseid pannkooke)
veidi soola, suhkrut ja küpsetuspulbrit

Pole just raketiteadus ained omavahel kokku segada ja kookideks küpsetada, kuid segamiseks kasutan ma mikserit, et ei jääks jahutükke taigna sisse.

Ilusat nädalavahetust!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!