23. veebruar 2014

Lugu velvetpükstest

Kui Ramm koos emmega meil külas käis, olid neil lisaks emme mustale jakile kaasas ka issi vanad velvetid, millest sooviti lihtsaid kummiga pükse saada. Ma ei tea miks, aga asjade käigus kujunes siiski nii, et lihtsatest pükstest jäi asi veidi kaugeks. :D No ma vaatasin seda riiet ühtepidi ja teistpidi ja ikka ei kujutanud ette, et neist peaksid saama nö tavalised püksid. :) Peale selle nägin Ottobre ajakirjas püksilõiget, mida tahtsin järgi proovida. Muidugi lõpptulemuses ma ühte-teist veidi muutsin, aga lõige, millega tööd alustasin, on igatahes Ottobrest võetud.


Põhimõtteliselt võiks ju nende pükstega peole ka minna. :) Tegelikult mõtlesin  ma pükse õmmeldes sellele, et Ramm on sale poiss, kellele emme sõnul raske parajaid pükse leida, aga samas oli soov neid pükse kanda alles kevadepoole. Laste kasvamine on aga minu meelest suht ettearvamatu, sest vahel nad nagu ei kasva pikka aega üldse ja siis viskavad lühikese aja jooksul mitu suurusnumbrit. Seega peavad püksid kasvama koos lapsega. Otsustasin säärte allaotsa sissepoole õmmelda roheliseruudulise riide, et sääreotsad saaks tagasi keerata ilma, et küljeõmblused paistaksid. Ja ega siis ainult sellega piirduda saanud. :) Nii esi- kui ka tagataskud said kanditud sama riidega ning värvli sisemine pool ning nööbiaas tulid samuti roheliseruudulised. Värvli sisse ajasin peene pesukummi ja veel õmblesin värvli külge kaks "tellitavat" kummi ning nööbid kummi pingutamiseks. Ehk ikka seisavad püksid jalas. :)


Igatahes, kui püksid valmis olid, jäi mind hoolimata päris vahvast tulemusest veidi piinama asjaolu, et ma ei õmmelnud nö tavalisi, kummiga pükse. Samas oli riiet piisavalt järgi, et veidi nuputades kuidas õmmelda, sain neist veel ühed püksid. Mõeldud-tehtud! Veidi rohelisi, siniseid lisandeid ja olidki püksid, seekord kummiga, valmis!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!