23. veebruar 2014

Rõõmsalt suve poole

See on nüüd tänase päeva teine postitus. Lihtsalt sorteerisin veidi oma püksi-fotosid ja avastasin, et mul on õmmeldud niipalju suviselt rõõmsavärvilisi pükse, et vaja neid ikka siin oma lugejatele ka näidata. Nagu väikse lapsega ikka, siis tuleb ära kasutada hetke, mil ta magab, sest iial ei tea, millal järgmine võimalus avaneb. :)

Käisin seda suviselt kollast t-särki Humanas vist 7 korda vaatamas, iga kord jätsin ostmata. Ma üldiselt tahan õmmelda materjalist, mis on looduslik, aga see koosnes 50% puuvillast ja 50% modaalist. Iga korraga meeldis mulle see muster aga järjest rohkem ja lõpuks ma siiski ta ära ostsin. Kodus keerutasin särki mitu korda käte vahel ja sobitasin sinna peale erinevaid püksilõikeid kuniks otsustasin õmmelda haaremipüksid, sest selle lõikega jäi mustrit kõige rohkem alles.


Need sarouel-tüüpi püksid pole küll rõõmsavärvilised, vaid täiesti tumesinised, aga meeldivad mulle endale sellegipoolest. No tegelikult meeldivad mulle kõik püksid, mis ma õmmelnud olen. :D Nende pükste rõõmsam pool peitub hoopis sõnumis, mis tagumise poole peal kirjas - "Inspired by dreams". Kui ma selle blogiga ja õmblemisega alustasin, ei olnud mul tegelikult mingit unistust, oli vaid veidi vaba aega ja soovi seda kuidagi nii täita, et asjal oleks ka mingi tulemus. Siin ta nüüd on, veidi vastupidiselt pükste sõnumile - tulemus, mis inspireerib unistusi. :)


Valged sarouelid on oma lillelise mustri tõttu taaskord ühed mu lemmikud. :) Veidi omapära lisab väike nööp, mis on värvli küljes. Kuid vaadates seda ilusat lillemustrit tuleb vist kõigil suvi oma lillemerega meelde. :)


Pruunil põhjal roosa linnumustriga pluus oli samuti üks nendest asjadest, mida käisin poes mitu korda vaatamas, enne kui ära ostsin. Mul on juba ausalt veidi piinlik poodi minna, sest ilmselt olen müüjatele meelde jäänud kui üks naljakas tegelane, kes ostab suuri ja lohvakaid asju ilma selga proovimata. :) Ega nemad ju tea, et ma neist asjadest õmblen. Kui tuli aga soov tüdrukute haaremipükste järgi, pakkusin välja selle, kui sobiva riide. Lisasin roosa värvli ja soonikud ning olidki püksid kohe palju säravamad.


Türkiissinine on üks väga ilus värv minu meelest ja sobib imehästi kokku pruuniga. Need püksid pidid minema  90 cm pikkusele poisile, aga pluus, millest ma püksid välja lõikasin, oli veidi lühem, kui vaja, niisiis õmblesin otstesse samast riidest soonikud, mida võimalik ka tagasi keerata ja kohe ongi pükstel ka veidi kasvuvaru. ;) PS! Mu laps on vist juba veidi tüdinenud mulle modelliks olemast ning keeldub aeg-ajalt püsti seismast, et saaksin pükse jalas pildistada. :)


Need pikitriibulised haaremipüksid on ilmselt kõige rõõmsavärvilisemad püksid üldse. Tegelikult õmblesin ma alguses samast riidest ühed beebihaaremipüksid, millele aga leidus kohe tahtja ning see riie jäi suurema tähelepanuta kuni üks teine emme soovis ka oma peagisündivale titale samasuguseid. Kui olin püksid valmis saanud, panin foto Facebooki ja kohe leidus ka neid, kellele riie väga meeldis ja soovisid ka oma lapsele samasuguseid. Kahjuks saab aga riie kohe otsa. Ehk õnnestub veel ühed suuremad ja vastsündinu omad õmmelda.


Eespool olid juba samast riidest sarouelid, kuid need retuusid on omamoodi just seetõttu, et otses on neil kitsas valge pits. Olin ammu tahtnud selliseid pitsiga  pükse õmmelda, mul oli isegi kumm-pits ostetud selleks otstarbeks, aga siis leidsin pluusi, millel oli juba pits külge õmmeldud ja mul vaeva vähem. :) Siiski soovin ühel hetkel veel mõned paarid pitsiga pükse õmmelda. Olge valvel! :)


Isegi, kui kõik juba ammu unistavad suvest (või esialgu veel kevadest), ei ole talv veel ammugi mitte läbi. Mis siis, et lund on väga vähe alles jäänud ning lumikellukesed juba peenralt paistavad. Ka õhtud on palju pikemad ning linnudki juba puudel rõõmsamalt siristavad. Et talv meil suvest unistades meelest ei läheks, lisan siia lõppu veel ühe  lumememmedega tervituse. :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!