19. märts 2014

Mummud

Mulle meeldivad mummud. Juba see sõna on nii naljakas ja lahe. :) Mummud on kuidagi lapselikud ja armsad. Kahjuks leian ma väga harva mummulist materjali. Hiljuti siiski see juhtus, kui leidsin ühe laheda rohelise, valgete mummudega eriti laia pluusi! Teadsin kohe, et tahan sellest midagi lahedat oma lapsele õmmelda. Üsna samaaegselt avastasin ma ka ühe teistmoodi, kui ma seni kasutanud olen, haaremipükste lõike, mida soovisin kindlasti järgi proovida. Ja siin need nüüd on, mummulised haaremipüksid suveks minu oma lapsele. :)


Kui sellist riiet ainult sagedamini leiaks. :) Loodetavasti mu laps ikka kasvab suveks piisavalt, et ta neid pükse ka päriselt kanda saab. :) See häda nende uute lõigetega on, et iial ei tea, kui suur või väike selle järgi õmmeldud asi päriselt olema saab. Ilusaid mumme! )

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!