25. märts 2014

Sipukad

On väga tore, kui aeg-ajalt palutakse õmmelda midagi, mida ma enne pole õmmelnud. Ütleme ausalt, neid asju on ju väga palju, mida ma pole õmmelnud :D nii et pole väga raske sellist soovi esitada. Kuid siiski, kui minult midagi sellist soovitakse, on see mõnes mõttes veidi hirmutav, et kas ma ikka saan hakkama ja teisest küljest ka põnev, sest paneb hallid ajurakud tööle ja nuputama, et kuidas ja mismoodi seda kõike teostada.

Viimati esitati mulle küsimus poolsipukate kohta, et kas oleks võimalik ühele pisikesele põnnile paar paari õmmelda. Julgesin jah öelda ainult seetõttu, et olin just Ottobres lõiget näinud, muidu küll vist poleks ette võtnud. Et soovijal oleks ikka valikut, et piirdunud ma muidugi kahe paariga, vaid tegin kolm. :) Asi lõppes küll sellega, et valida ei tulnudki. :)

Mulle endale meeldivad küll värvid ja mustid ja triibud, kuid seekord juhtus nii, et parasjagu oli pakkuda rohkem ühevärvilist riiet. Kuigi üks paar jäigi lõpuks ühevärviline, ei saanud ma siiski üle ega ümber oma detailiarmastusest ning teise paari puhul tegin pöia osa mustrilisest riidest ja kolmandal paaril talla-alused triibulised. :)


Loodetavasti on sipukakandjal neist ka rõõmu! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!