16. märts 2014

Tähekestega dressipüksid

Veetsime mõnusa perekondliku nädalavahetuse Pärnus Estonia Spa-s. Pärnu on endiselt tore ja armas paik, kuhu hea tagasi minna. Ei saa just öelda, et see kaunis linn oleks tundmatuseni muutunud, aga oma piiridest välja on ta küll kasvanud ja iga kord avastan seal midagi, mille olemasolust ma ei teadnud või mille olemasolu olin unustanud. Ma pole küll sealt pärit, aga üsna mitu kooliaastat on seal küll veedetud. Pärnusse sõites valdab mind alati mõnusalt soe tunne! Ainult ilm vedas meid seekord alt või õigemini keeldusin ma ise ilmateadet, mis lubas lund ja kõike muud lõbusat, uskumast. :) Siiski oli mõnus käia massaažis ja ujumas ja süüa mõnusat hommikusööki. Ja kuigi Pärnu suveni on veel mõned head kuud aega, tundsin ma seal jalutades juba hinges kerget ootusärevust! :)

Ühtlasi vaatasin peale mõnusat nädalavahetust, et minu viimasest blogipostitusest (kuhu ma muideks plaanin ühe täiendava joonise teha, kui kellelegi huvi pakub) on möödas pea 2 nädalat. Ei tea, kuhu see aeg küll kaob?! Niisiis vaatasin üle oma viimase aja tegemised ja selgus tõsiasi, et olen kõige rohkem õmmelnud dressipükse. Kui huvilisi on, siis miks mitte?! Ma küll üritan vaikselt hakata suviste lühikeste (aga ka pikkade) pükste peale mõtlema, aga esialgu veel kevadistest tegemistest.

Kui mu esimesed dressipüksid olid suhteliselt lihtsad (kusjuures nendest kõige tavalistemast ma polegi bloginud), siis nüüd olen üritanud igale püksipaarile lisada oma nüansi, osad tähekestega, osad paelaga, teised ilma, osad pika soonikuga, osad lühikesega. Osad on saanud omanäoliseks koostöös soovijaga. Osade puhul olen ära kasutanud olemasoleva alusmaterjal eripärasid, sest eks see seab oma piirangud, aga pakub ka võimalusi.

Üldiselt olen jätkanud oma tähekeste seeriaga, mis sai alguse Rammi dressikatest. Et asi igavaks ei muutuks (eriti minu enda jaoks) Olen üritanud tähekesi sättida erineva koha peal. Nt sääre peale, tagumiku peale, aga ka ette taskute asemele.


Kuna mu laps pole eriti sellest huvitatud, et ma igat püksipaari tema jalas pildistan, siis pean enamuse paaride puhul piirduma "pükstega seinal". :) Selle paari puhul õmblesin ette "valetaskud" ja nende peale tähekesed!


Siis soovis üks emme oma pojale "malelauapükse". Kasutatud pole mitte lihtsalt kahte värvi, vaid kõik osad/detailid on üle ühe ning ees ja taga teist värvi.


Kusjuures nende kahe paari puhul oli võimatu saada pildile õigeid värvitoone. Helesinine on tegelikkuses palju erksam ning alumisel pildid olevad püksid on rohekassinise ja erkrohelisega, mitte kollasega, nagu tunduda võib. Tegin ikka väga palju kaadreid erinevates reziimides, aga lõpuks loobusin. :)


Mu enda lemmikud pole aga teps mitte tähekeste seeriast, vaid hoopis need hallid, roosa mustriga dressipüksid. "Eelmises elus" oli selle riide puhul tegemist ühe dressipluusiga, mille kapuutsi vooder oli roosast riidest. Kuna põhikangas oli juba piisavalt huvitava mustriga, ei hakanud ma tähekesi enam lisama, aga roosad detailid olid küll täiesti omal kohal.


See dressikas oli piisavalt suur, nii et varrukatest sai tehtud vahvad saroueli-lõikelised dressipüksid veidi väiksemale lapsele.


Ühel eriti mõnusal pehmel dressipluusil oli ees tikand, mille kasutasin ära dressipükste tagapoolel. Riie oli küll mõnus pehme, aga ei tahtnud, et esimene pool igavalt üksluine jääks, niisiis kordasin originaalis leidunud teksalille motiivi pükste ees säärel.


Sellised püksilood tänasesse õhtusse! Varsti jälle! ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!