29. märts 2014

Teksapüksihooaeg

Kogu mu tegevus on tänaseks kujunenud suhteliselt pükste-keskseks. Siiski, päris naljakas on vaadata, et mu blogi kõige "popim" postitus on hoopis liharullidest. :) See on üks peamiseid märgusõnasid, mida googeldades minu blogisse jõutakse. Oleks kohe põnev teada, kas keegi on minu moodi liharulle ka päriselt teinud?! :)

See selleks! Hetkel on mul taaskord üks püksipaar (no neid oleks rohkem, aga see kord peatun ühel) ette näidata. Tegemist teksadega mu oma Tiburullile. Täna käisime nendega juba linna peal patseerimas ka. Ta oli nendega nii äge! Andke andeks mu uhke-ema-sündroom! :D


Kusjuures, need teksad on õmmeldud sama põhilõike järgi, nagu kõik mu viimasel ajal õmmeldud dressipüksid. Lõikasin need välja ühest teksakleidist juba üsna ammu, aga nende lõpetamine kuidagi venis ja venis. Eelmine nädal võtsin ennast kokku ja siin nad on, suurte taskutega teksapüksid!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!