14. aprill 2014

Haaremipüksid, vol... (kes teab, mitmes)

On vallandunud haaremipükste buum. Täitsa arusaadav, liigume ju järjest suve poole ja nendega lastel hea lahe ringi tatsata. Igatahes vaatasin, et haaremipükste pilte on mul "tehtud tööde" kausta päris palju kogunenud ja oleks aeg teha blogilugejatele jälle ülevaatlik kokkuvõte! Olen haaremipükse tänaseks õmmelnud juba päääris palju, igas vormis, kujus ja suuruses. :) Kuid nende, ornamentidega pükste valmimine tõi endaga kaasa kohe mitu uut soovijat.


Kõigile kahjuks seda riiet ei jätkunud, niisiis tuli leiad muid lahendusi. Rohelised olid küll mu oma initsiatiiv, aga leidsid endale uue omaniku niipea, kui pilt avalikuks sai. :)


Aeg-ajalt leidub lihtsuses võlujõud. Need hallid, roheliste soonikute/värvliga püksid on taas ühed mu enda lemmikud. PS! Vaadake crocs´e. :) Need on hetkel mu lapse lemmikud. Nende abil saan viimasel ajal ta pildi peale, st ringi liikuma meelitatud. Muidu vist jääksid "püksid-jalas-pildid" tegemata.


Vahepeal on huvitav kombineerida värve, leida põnevaid lahendusi. Eriti tore, kui soovijal on selge nägemus ja see ühtib minu omaga. :)


Hieroglüüfidega riidest ei osanud ma tükk aega midagi teha. Ühest küljest on valge nõudlik, aga suvel on ka laste jalas valged püksid ilus vaadata. Tundub, et haaremipüksid oli õige valik selle riide jaoks.


 See lillekirju püksipaar on kõige "värskem", sest valmis said need täna. Niisiis, lausa "ahjusoojad". :)


Omal initsiatiivil valmisid mõned värvikirevad haaremipüksid tegelikult juba tükk aega tagasi. Kes soovib, see proovib! Kui huvi, vaata minu Facebooki lehele, mis veel saadaval on!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!