20. aprill 2014

Kaksikutele

Kui tegemist ühest soost kaksikutega, siis ilmselt jagunevad nende vanemad laste riietuse osas laias laastus kaheks. Need, kes riietavad oma lapsi ühtemoodi ja need, kes riietavad neid erinevalt. Kui tegemist eri soost kaksikutega, siis on olukord suuresti erinev, sest poisile seelikut ju selga ei pane ja nii jääb vist sarnasus riietuses pigem detailide tasandile, kui sedagi. Aga ega ma tegelikult tea, sest endal mul ju neid pole. :) Talve poole pöördus aga minu poole just kaksikutest poisi ja tüdruku emme sooviga neile mõned püksipaarid  (aga ka ühe seeliku) soetada. Tänaseks on pakike teele pandud, nii saan ka teistele näidata, mis valmis õmmeldud sai. 

Alustuseks võtsin ette kõige keerulisema püksipaari, poisi teksad. Need valmisid emme vanadest pükstest. Isegi nii pisikeste pükste peale kulub kohati päris palju riiet, seega pidin veidi nuputama, kuidas neid välja lõigata ja veidi kombineerima. Värvli õmblemine on minusuguse algaja õmbleja jaoks veel paras peavalu, aga sain hakkama. Eks nii mõnigi õmblus oleks võinud sirgem olla, aga peale vaadates on täitsa  vinks-vonks püksid. Käiks isegi, kui jalga mahuks. :) 


Õde pidi saama teksapihiku omanikuks. Tegin selle suhteliselt lihtsa lõikega, kuid kasutasin detailides sama ruudulist riiet, mis on ka venna teksadel näha. Ruuduliseks sai nii passe kui ka alumise ääre sisemine pool. Kui seelik seljas, jääb nähtavale passe alt jooksev ruuduline riba.


Veel oli emme sooviks saada lastele chino-tüüpi suvepüksid. Poisile rohelised, tüdrukule punased. Sealgi säilitasin sarnased detailid, kombineerides omavahel  kahte värvi. Ja ikka nii, et püksid kasvaksid koos lastega.


Kuna pojal pidi piisavalt lühikesi pükse olema, sai seekord endale neid endale kaks paari hoopis tütar. Nende kohta sai juba veidi lugeda minu lühikeste pükste postituses, kuid seekord pakun välja "püksid-jalas" pildid. Ilusad murumustriga rohelised püksid ja...


 ... rõõmsalt roosilised sinised püksid.


Kahju on mul sellest, et ma ei leidnud väga head ja õe pükstega tooni poolest paremini kokku sobivat riiet poisi sarouelide jaoks. Vahva riide tütre pükste jaoks tõi kaasa emme

.
Modellina astus üles nagu ikka, minu oma tütar, kes kaksikutega ühevanune ja peaaegu sama mõõtu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!