9. aprill 2014

Lühikesed püksid, vol 1

Viimasel ajal kuidagi ei jõua kohe mitte kui midagi. Ei õmmelda, ei kirjutada. St ma küll kogu aeg õmblen, aga kuidagi ei saa nagu ree peale. Vahepeal oli mul täielik materjalikriis, midagi sellist polnud saada, nagu vaja, mistõttu on osad soovijad pidanud ka kauem ootama, kui tavaliselt. See-eest olen tegelenud palju mõttetööga, et millest tahaks kirjutada ja mida õmmelda. Kui vaid jõuaks selleni! :) Siiski olen ma toimetanud mitme soovi täitmisega ja soovide täitmise vahepeal ka mõned lühikesed püksid valmis meisterdanud. Kaugel see suvigi enam on, eks?!

Alustuseks täitsin ühe lühikeste pükste soovi, aga neist pükstest kirjutan ma lähemalt mõni teine kord, sest oli see üks pisike osa suuremast soovist. Sellised vahvad murumustriga püksid tulid neist. :)


Kuna lõige oli juba võetud ja muud parasjagu õmmelda ei saanud, siis lõikasin veel mõned paarid välja. Seda roosimustrilist riiet olin pakkunud ühele ja teisele, aga keegi ei näinud selles potentsiaali. :) Mõtlesin siis, et lühikesed neist saagu! :) Äkki jäävad nüüd kellelegi silma.


Sama mustriga, aga teist värvi riiet oli mul veel. Nendestki valmisid ühed "soovide puu" püksid, aga teise lõikega, nii et lühikeste pükste asemel tundub tegemist olevat põlvpükstega. :) Neil peatun ka kord hiljem, seniks ainult stiilinäide. :) 


Kui ma nende pükste lõike võtsin ja esimese paari välja lõikasin, siis ma ikka imestasin ja minestasin. Need püksid tundusid lihtsalt niiiii suured. Ma ei saanud aru, kuidas niii suured püksid peaksid nii väikesele lapsele jalga minema. Ausalt, kui ma neid veidi venitanud oleksin, oleks need ka mulle jalga läinud. Õnneks kummide sisseajamisega asi paranes tunduvalt ja püksid võtsid normaalmõõtmed. :D


Nende roosade pükstega tegin ma väikese kübaratriki. Suuremast paarist said väiksemad. ;) Need tundusid originaalis lihtsalt nii igavad, aga riie oli ilus ja ilmselt täiesti uus. Muutsin neid veidi ja olidki valmis!


Selleks korraks kõik. Lihtsalt väike teaser, et oleks mõnusam suve oodata! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!