25. aprill 2014

Suurele ja väiksele

Tegelikult on see ikka täitsa tore tunne, kui sind ja sinu tegemisi on märgatud. Hiljuti kirjutas mulle vahvat Mutukamoosi blogi (mille jälgija ma juba mõnda aega isegi olen) pidav Eveli ja küsis, kas tohib kasutada paari pilti minu blogist, sest tahab taaskasutusest (sh minu pükstest) kirjutada. Mis sai mul selle vastu olla?! Ainult rõõm oli kuulda, et keegi soovib seda teha! Tänu Mutukamoosi postitusele sai Põlled ja papud endale nii mõnegi jälgija lisaks ja ühtlasi ka portsu uusi soove haaremipükste osas ning mina jälle uut indu edasi tegutseda. :)

Päris vahva on ka tõdeda, et suve saabudes liiguvad ringi kaks ühe pere tüdrukutirtsu, jalas ühesugused haaremipüksid.


Ning kaks vahvat krutskitega vennakest veidi teistsugustes haaremipükstes. Peab ju ruumi olema, et saaks korralikult jalkat taguda ning paljaid varbaid siputada. Kas pole nunnud need pisikesed paljad vastsündinud beebi varbad?! :D Ah, mul on rõõm olla nende kahe (ja mitte ainult) vanatädi! :)

Tänud Leenule "püksid-jalas" piltide eest.

Kui kellelgi veel huvi sellise topleltpaketi vastu, siis palun aga lahkesti kirjutada! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!