4. mai 2014

Kaks seelikut

Seelikuid olen ma õmmelnud vähe! Siiski, selle nädala sees sai täidetud kaks seelikusoovi. Olin lubanud need valmis õmmelda juba üsna tükk aega tagasi, aga mõlema õmblemine takerdus selle taha, et polnud õiget riiet. Esimese jaoks oli vaja kaht nejakandilist tükki ja teise jaoks riiet, mis poleks väga paks. Kuna mul kummagi jaoks kodus õiget riiet ei leidunud, suundusin seekord Abakhani ja tõin uue kanga. See, et mõlemad said õmmeldud samast riidest, polnud mul algselt siiski plaanis. Väiksed viperused viisid selleni. :)

Neljakandilistest tükkidest seeliku idee on pärit blogist Make it & Love it. Olin seda seelikut küll varem juba näinud, aga otseselt õmblemisele polnud mõelnud. Siis pöördus mu poole tuttav emme ja küsis, kas saaksin sellise seeliku tema tütrele õmmelda, sest tema tütar väga seelikuid armastab. Tüdrukute värk! Peaasi, et saab keerutada. :)



Üldiselt ma suures osas järgisin seeliku õmblemise juhist, kuid värvli tegin siiski riidest ja ajasin seejärel kummi sisse. Ma küll alguses õmblesin ka kummi otse seeliku kehaosa külge, nagu on originaalis, aga see ei õnnestunud mul eriti hästi ega näinud see ka ilus välja. Niisiis, olin sunnitud ette võtma oma "lemmiktegevuse" ja kummi uuesti lahti harutama. Minu seelik on õmmeldud 60x60cm neljakandilistest tükkidest ja valmisseeliku pikkuseks sain ca 30cm. Usun, et selle seeliku suudab igaüks valmis õmmelda, ka siis, kui õmblusmasinat pole, sest kummi saab vabalt ka käsitsi külge ajada. Allääre võib vabalt õmblemata jätta, sest trikotaaž üldiselt ei hargne. Mina tegin siiski sik-sakõmbluse ca 1cm kaugusele äärest.


 Teine seelikusoov esitati inspireerituna Paula satsiseelikust. Seeliku valmispikkuseks sai seekord 22cm.


Loodetavasti saavad nüüd kaks pisikest preilit piisavalt keerutada ja niisama rõõmsalt nendes fuksiaroosa-triibulistes seelikutes ringi silgata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!