2. mai 2014

Lühikesed püksid, vol 2

Ta tuli siiski, see vol 2. :) Vol 1 leiab siit. No ilmselt tuleb neid veel, aga kuna ma olen nüüd viimastel päevadel usinalt täitnud seni täitmata soove, siis pean ju osad asjad eest ära blogima, et ei tekiks ummikut. :) Järgmise nädala jooksul jõuan ehk veel valmis õmmelda mõned poiste lühikesed, aga neist juba kunagi hiljem. Lühikesi pükse on täitsa mõnus õmmelda, sest see toob mõnusalt suvise tunde. Päikegi ju väljas kutsuvalt paistab, oleks vaid kraadid kõrgemad.


Liisbeti lillelised püksid õmblesin ühest naiste suvepluusist. Nende pükste peal on peidus üks liblikas, mille avastasin ise alles siis, kui olin püksid välja lõiganud. Oleksin varem tähele pannud, oleksin tema asukohta veidi nähtavamale sättinud.



Punakasroosade pükstega oli selline lugu, et tahtsin katsetada kolme asja: seda lõiget, satse ja kumminiidiga õmblemist. :) Satside järgi tekkis nõudlus, seega tahtsin teada, kuidas need mul välja tulevad. Esimese korra kohta sujus see päris hästi. Lõiget ma juba korra tegelikult kasutasin ühele kaksikule pükse õmmeldes, aga mitte päris sellisel kujul. Kumminiidi ostsin kord spontaanselt Abakhanist ja nüüd tundus õige hetk sellega õmblemine järgi proovida. Tehnika vajab täiustamist, aga iseenesest oli see teostatatv. Videot, mis õpetab kumminiidiga õmblemist, mainisin ma juba kord varem, kui õmblesin endale kleidist pluusi. Punakas riie on sama, millest sai Paula endale satsiseeliku!


Heleroosad püksid olid samuti katsetamiseks õmmeldud, et teada saada, kuidas on kõige mõistlikum ääri õmmelda ja kuidas õhukesest riidest püksid välja tulevad, sest see riie on tõesti hästi õhuke. Usun, et suvel, kui väljas on väga soe ilm, on nendege päris mõnus õues olla.


Tigudega riide leidsin ma Abakhanist millalgi eelmine aasta kaalukanga seast. See muster oli nii vahva, et ma ei saanud seda lihtalt poodi jätta. Ostsin selle ära teadmata, mis ma sellega teen (siis mul ju veel sellist õmblemistuhinat polnud). Sain sellest kaks paari lühikesi pükse.


Nüüd valvele poiste emmed, varsti mõned mudelid ka mehepoegadele! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!