26. mai 2014

Sitsid ja satsid

Mul on selle lühikese ajaga, mis ma oma pisikest blogi ja Facebooki lehekülge pean, tekkinud mõned nö püsikliendid, kes oma pisikestele ikka ja jälle midagi uut soovivad ja mulle ka mõned väljakutsed esitavad. Tasapisi üritan neid soove ikka täita. Vahva on see, kui mõni mõte, mis mul endal peas juba pikemalt keerelnud on, aga ajapuudusel teostamata jäänud, tuleb ka mõne soovija pähe, siis saan oma mõeldu lõpuks ka teoks teha. Täpselt nii oli satsidega. Olin juba tükk aega mõelnud, et võiks neid proovida õmmelda, aga kuidagi ei saanud neile pihta ja siis nagu tellitult pöördus mu poole kaks emmet sooviga oma pisikestele preilidele satsidega pükse saada.

Õmmeldud sai nii lühikesi...


...poolpikki...


...kui ka pikki satsidega pükse.


Eriti vahva oli soov saada pükse, millel satsid sääreotstes. Selle idee peale poleks ise vist tulnudki. 
Tänud Kaiele, kes lubas enda saadetud pilte mul blogis kasutada! Enda laps on juba nii suureks kasvanud, et igat püksipaari talle enam jalga ei saa proovida. :)

Nende kolme foto eest tänud Kaiele!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!