21. mai 2014

Ülevaade dressipükstest

Oleme nüüd juba mõned päevad linnas tagasi. Maal (vana)ema juures on ikka ja alati mõnus olla. Lapsele meeldis kohe eriti, et peale emme oli kogu aeg keegi veel, kes temaga tegeleda viitsis ja teatud hetkedel unustati emme olemasolu üldse. Kui kusagilt jälle silmapiirile ilmusin, siis mind kallistati ja musitati ja mindi uuesti muude tegevuste juurde tagasi. Eriti tore, kui tulid teised lapsed, sest nende sabas oli põhjust kohe pikalt joosta. Rakendust leidsid kõik tädid-onud ja nende lapsed, vanaemast rääkimata. Ja olgem ausad, emmele endale kulub vahepeal väike tegevusetus ära, ilma et peaks kogu aeg kedagi lõbustama. Emme on ju ka inimene, eksole?! :) Linnakodus tagasi, tekitati minutitega põrandale ühtlane kultuurikiht, nii oli hea kodune tunne! :D Lapsevanema rõõmud!

Täna aga annaks ülevaate viimasel ajal õmmeldud dressipükstest. Vahepeal oli mul plaanis nende õmblemine üldse ära lõpetada, sest mitu paai olid "seisma jäänud", aga siis tuli üsna mitu dressipükste soovi ja nii ma neid hoopis juurde õmblesin. Hetkel on seetõttu ka dressiriide kriis, aga midagi ilmselt saaks veel kokku vuristada, kui hästi kombineerida.


Need halli ja türkiissinisega dressipüksid õmblesin ma valmis juba üsna ammu enne maaleminekut, kuid maal olles ei unustanud ma õmblemist hetkekski. Tundsin sellest suisa puudust! Tagasi linnas, lõikasin kohe samal õhtul mitu paari pükse välja. Kahjuks selgus nüüd tõsiasi, et mul on osa värvi niite otsa saanud ja viimase õige jämedusega nõela suutsin eile pooleks õmmelda, nii et nüüd pean kõigepealt poodi siirduma ja vajalikke tarvikuid juurde soetama, siis saan jälle edasi tegutseda.

Ühel hetkel vaatasin, et olen küll paraja portsu dressipükse valmis õmmelnud, aga oma lapsel polegi ühtegi paari. Tegelikult läks küll nii, et ta sai selle paari omanikuks olude sunnil, sest nende õmblemine ei tahtnud mul kuidagi sujuda, kogu aeg olid mingid viperused. Kui ma lõpuks veel "firmasildi" ka vale koha peale õmblesin, oli otsustatud, et need püksid saavad mu oma lapse liivakastipüksteks.


Kord leidsin HUMANAst sellise vahva musta-valgetriibulise dressipluusi, millest tahtsin midagi ägedat õmmelda, kuid samas ei tulnud inspiratsiooni peale. :) Nii pakkusin selle kord ühele soovijale välja lootuses, et riie meeldib ja saangi neist ühed püksid õmmelda. Nii juhtuski. Tulemus sai päris äge mu enda meelest ja uuele püksipaari omanikule meeldisid need emme sõnadekohaselt ka.


Riiet jäi veel veidi järgi ja neist said seekord  ilma tähekesteta ning valetaskutega püksid õmmeldud.


Need  rohelise ja sinisega nunnukad läksid ühele pisikesele poisile, kes veel pükstesse natuke sisse kasvama pidi, aga selle püksilõike plussiks ja samas ka miinuseks on see, et sääreosa on piisavalt kitsas ja pükse saab tunduvalt varem kandma hakata, samas on oht, et kui liiga kaua oodata, võib laps nendest üsna ruttu välja kasvada.


Need halli ja rohelisega püksid oma oma värvikombinatsioonilt mu enda meelest ühed tagasihoidlikumad, sellegipoolest meeldivad need mulle endale just oma tagasihoidlikkuse tõttu väga. Lisaks on see ainus püksipaar, mille puhul olen seni kasutanud dressipluusi küljest lõigatud taskuid, muidu olen need ikka ise õmmelnud.


Kuna neid tähekesi oli juba päris palju õmmeldud, sättides neid erinevatesse kohtadesse ja  tehes neid erinevaid värve, oli mul neist endal juba üsna küllastunud tunne tekkinud. Mõlgutasin vaikselt mõtteid, et õmmelda mõned südametega või ka mõne muu kujundiga proovipüksid, aga mitte ei jõudnud selleni. Siis õnneks tuli üks selline dressipükste soov, kus tähekesed polnud olulised ja nii jõudsimegi bosas kokkuleppele. See erksates toonides ja esimest korda ka kolmevärviline püksipaar leidis minu Facebooki lehel sooja vastuvõtu ja lisandus ka kohe mitu uut soovi. Neile pükstele sai ka ekstra kõrgem värvel pandud, et selg ikka soojas püsiks. :)


Samas kasutasin ka ära mulle jäetud loomingulist vabadust ning õmblesin veel kaks südametega püksipaari. 


Ilmselt on südamed küll rohkem plikade värk, aga minu meelest on nad sama effektsed või isegi rohkem, kui tähekesed. Kas te ei leia? :) 






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!