10. juuli 2014

Olen suvele jalgu jäänud

See on fakt! :) Sest suveasju pole nagu üldse eriti õmmelda jõudnud. Ühest küljest on põhjuseid erinevaid, teisest küljest on loll see, kes vabandust ei leia, eksole?! Õnneks on see mu hobi, mitte töö, niisiis saan valida, kas ja mida ning millal õmblen. :) Iseenesest on ideid ja mõtteid erinevaid, materjaligi leiaks erinevate asjade jaoks (olen seda aja jooksul varunud ja lootnud, et ühel hetkel löön käärid sisse), aga küll mind valdab motivatsioonipuudus, siis inspiratsioonikriis, siis pole just seda õiget lõiget või on riie valet värvi. Jne, jne. Aga mis seal ikka, lihtsalt on nii ja midagi pole teha! Ühel hetkel vast siiski leian jälle rohkem indu asjaga edasi tegeleda. Aja mahavõtmine pole ju keelatud! :)

Igatahes kõige rohkem tunnen, et olen suvele jalgu jäänud poiste lühikeste pükste osas. Mõtlesin nende õmblemisele vist juba aprillikuus, aga no mitte kuidagi ei saanud asjale pihta. Tüdrukute omasid jõudsin mõned paarid õmmelda, neist on ka mõned korrad juttu olnud. Poiste lühkaritega oli ennekõike mul kaks muret - kogu aeg olid muud tellimused ees ja sellist VOH!-lõiget (et tekiks äratundmine - just neid ma õmmelda tahan ja üsna mitu paari) ka ei leidnud. Tegelikult pole siiani leidnud, sest kõik lõiked on niiiii tavalised. :) Ilmselt ennekõike seetõttu on need ka õmblemata jäänud. Siiski-siiski, olen kokku vuristanud mõned poolpikad püksid. Mõned näited!

Kasutasin seda lõiget, mille järgi olen õmmelnud enamuse dressipükse ja õmblesin mõned põlvpüksid. Mõni võib imestada, et miks ma mõtlesin roosade triipudega püksid poiste jalga, kuid minu meelest on see kõik maitse asi ja minule meeldib, kui poisid/mehed kannavad ka vahel veidi roosat (no need püksid on tegelikult täitsa sobivad ka tüdrukutele). Kusjuures, oma eelmises elus olid need püksid just meeste polo-särk. :) Nii, et miks ei võiks ka need püksid poiste jalas olla.


Kui roosa siiski natuke liiast on, siis siin ka mõned neutraalsemad eksemplarid tavaliste poolpikkade pükstena. Kaks esimest paari kujunesid küll mul "kannatuste rajaks". :) Esimese paari lõikasin välja ja siis avastasin, et triibud jooksevad viltu. Teise paari olin juba valmis õmmelnud, kui avastasin pükstelt mingid pisikesed plekid (taaskasutuse "rõõmud"). Nii sai ka kolmas paar õmmeldud, need juba täitsa õnnestusid.


Oli mul üks õhem, kuid üsna suur meeste sigri-migri mustriga pikkade varrukatega t-särk. Sellel oli esipool ühe mustriga, tagumine pool teistsuguse mustriga ja varrukad kolmanda mustriga. nii saigi kolm paari sarnaseid, kuid samas täiesti erinevaid pükse.


Pilt on kujunenud üsna roheliseks. Tegelikult on ka mõned sinistes toonides püksid valminud. Üks paar male-lauamustriga... 


...ja teine paar sinise-valgega triibu-ruudulisi.


Hetkel muud polegi näidata. :( Tegelikult on mul küll veel umbes viis paari poolpikki pükse pooleli, jääb ainult üle loota, et jõuan need enne suve lõppu valmis saada. :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!