17. august 2014

Suvi on lõpusirgel ja sallihooaeg algamas

Pole juba peaaegu terve kuu siia midagi postitanud. Olete mind vist juba unustamas. :) Pole hullu, tuletan ennast jälle meelde! Olengi ju õmblemises väga minimaalselt ja tagasihoidlikult kätt soojas hoidnud. Tänagi saabusime peale pooleteisenädalast eemalolekut jälle koju. Võtsime veel suvest viimast ja veetsime selle aja veidi ringi sõites ja maal vanaema juures, kus pidasime ka väikese sünnipäevapeo. Uskumatu, aga mu laps saab paari päeva pärast juba 2-aastaseks! Kuhu see aeg küll kadunud on?! :) Õnneks on mahtunud selle aja sisse väga palju rõõmu ja hästi vähe muresid. Meil on vedanud!

Tagasi kodus, surfasin  veidi oma "tehtud tööde" kaustas ning leidsin sealt kaks ammust sallipilti. Need pole küll klassikalised sallid, vaid pigem nagu püstkraed, aga mõtlesin, et näitan teile ka.

Siis, kui ma meisterdasin organzalilli või õigemini see hoog minus raugemas oli, aga soov midagi teha oli säilinud, heegeldasin kaks musta värvi püstkraed. Teise krae heegeldamine jääb mulle vist alatiseks meelde, sest tol ajal sain ma aru, et ootan oma esimest last. :) Heegelmustri leidsin kusagilt internetiavarustest, aga täpselt enam ei mäleta, kuskohast. Tärgeldasin need ära ja puha ning nüüd need seisavad. :) Ma lihtsalt ei oska iseenda tehtud käsitööd kanda. Ok, vahel ikka juhtub, aga see on siiski erand. Pildistamise ajaks panin külge organzalilled, sest ma pole sallidele kinnitust meisterdanud (veel).



Valge salli mustri leidsin ma Eveli Kauri Käsitööpäevikust. Minu meelest on see üks ilusamaid käsitöö- ja meeleoluraamatuid üldse. Mulle väga meeldib tema kirjutusstiil ja südamlikkus, mis selle raamatu tekstides ja fotodes (mis Eveli abikaasa pildistatud) peitub. Jälgin ka huviga Eveli blogisid Mõtelda on mõnus ning Rohekas kleidike. Viimane neist on kusjuures ainus blogi, mille ma algusest lõpuni läbi olen lugenud. Kahjuks kirjutab ta sinna väga harva, aga ootan siiski huviga järge.

Kui ma seda valget salli Käsitööpäevikus nägin, tekkis mul vastupandamatu soov muster ise järgi proovida. Mul polnud kodus küll haapsalu salli lõnga, mis teatavasti hästi ilus peen, aga leidisin siiski ühe valge lõnga toki, mis käiku läks. Kuna minu lõng oli veidi jämedam, siis tuli ka sall veidi pikem ja paksem, kui originaalis, aga päris tore oli seda kududa siiski.


PS! Fotod on pildistatud ja kollaažiks tehtud juba tükk aega tagasi, sellest ka erinev stiil minu tavapärastest fotodest. :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!