22. oktoober 2014

Tomatisupp

Hommikust saadik mõlkusid mul meeles kaks teemat, millest kirjutada tahtsin - a) kuidas mu laps lasteaias käima hakkas ning b) enda toredast nädalavahetusest Saksamaal. Aga otsustasin, et kirjutan hoopis meie tänasest õhtusöögist ja soovitan retsepti. Kahest mainitud teemast mõni teine kord.

Ütleme nii, et sellest ajast, kui ma kirjutasin viimati supikeetmisest, on need meie majas populaarsemaks saanud. :) Keedan neid nüüd palju sagedamini ja igatahes laps sööb nüüdseks suppe juba väga hea meelega ja mees, no tema on sundseisus senikaua, kuni ta ise süüa tegema hakkab. :)


Täna kuulus aga meie menüüsse tomatisupp kitsejuustuga. Aususe huvides pean tunnistama, et retsepti leidmise au kuulub minu kallile sõbrannale, kes seda nädalavahetusel meile vaaritas ja see meil lausa keele alla viis, kõik sõid mitu taldrikutäit ja muudkui kiitsid. Tahtsin siis ka oma perekonda maitsva supiga üllatada. :) Paraku mu mees ei ole endiselt avastanud supisöömise võlu ja laps arvas, et tegemist on moosiga ning määris seda endale saia peale. Mina aga sõin jällegi mitu taldrikutäit. Retsept on pärit Nami-Namist ja kuna sealne retsepti kirjeldus on juba mugandusi sisaldav, ei hakka ma endapoolseid enam lisama. Kes soovib, see proovib! Ja teeb enda äranägemise järgi.


Paar nippi siiski minu poolt ka.
Tomateid on väga lihtne koorida, kui neile keev vesi peale valada ja ca 5 min seista lasta. Koor tuleb kenasti lahti ja seda on lihtne eemaldada.
Kuigi retseptis soovitatakse eemaldada ka tomatiseemned, siis mina seda ei teinud. Mulle tundus, et nii ei jää tomatitest midagi järgi. Lõikasin ainult välja selle keskmise, "puisema" osa. Ja nagu suppi süües selgus, poleks seemnete eemaldamine ka väga vajalik olnud, sest mina neid seal supi sees enam ei tuvastanud. Kasutasin blenderit, mis kõik kenasti ära püreestas, võimalik, et saumikseriga päris nii ühtlaseks suppi ei saa (ma ei oska kommenteerida, kuna mul pole saumikserit)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!