28. oktoober 2014

Üksikud ökud

Eilsele jätkuks katsetasin täna sama püksilõiget, aga seekord endapoolsete mugandustega. Jätsin ära küljetaskud ja õmblesin nende asemel ühe tagatasku ning kolm öökullipiltidega lapikest suvalistesse kohtadesse püksisäärel. Öökullid on pärit kangalt, mille ma Facebookis välja hüüdsin, aga millest valminud pükse ma veel laiemale üldsusele näidata pole jõudnud. Tegelikult on viimane paar olude sunnil veel lihtsalt pooleli.


Pükste materjaliks on mõnus pehme, aga suhteliselt õhuke dressiriie. Öökulli pilte oli sellele üsna raske õmmelda, sest mõlemad kangad on väga elastsed.  Kahjuks sai mul eelmine nädal liimiriie otsa ja pole aega olnud seda juurde soetada. Tegelikult ei tulnud see mulle nädalavahetusel Abakhanis käies üldse meelde, et ma seda juurde osta võiksin, sest vaja läheb mul seda ju harva. Igatahes said seetõttu ümmargustest lappidest suhteliselt ebasümmeetrilised lapikesed. :) Ja oodata ma ju ei kannatanud, sest tahtsin seda mõtet kohe proovida! Aga kui ma seda ei ütleks, siis arvaksid kõik, et see peabki nii olema, eks?! Ühesõnaga, see peabki nii olema. :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!