27. oktoober 2014

Uus püksimudel

Vahepeal, kui mul endal juba igav hakkab dressipükse ja haaremipükse õmmeldes, pean ma veidi uurima ja katsetama uusi lõikeid. Et näha, kas mõni neist ka suurema ringi heakskiidu leiab. :) Et mul endal oleks vaheldust. Et mu oma lapsel ka oleks uusi pükse, millega eputada! :) Nii ka täna! Lõikasin välja viis paari dressipükse (sest nõudlust on) ja tundsin, kuidas ma ei suuda neid hetkel kokku õmblema hakata (midagi ma küll nokitsesin, nii et varsti on oodata). Niisiis otsisin välja ühe veidi teistsuguste retuuside lõike, mille olin juba ammu välja lõiganud ja katsetasin, kuidas selle järgi õmmelda on. Materjaliks kasutasin õhukest lillelist dressiriiet, mida mul on üsna mitme püksipaari jagu, aga mida ma pole veel jõudnud välja reklaamida.


Sellised need said! Nagu nende katsetamistega ikka, siis nüüd ma tean, mida järgmise paari puhul teisiti teha! :) Taskute õmblemine (kuna tegemist kirju riidega, siis kohe ei pruugi silma hakata külje peal olevad taskud) vajab kindlasti viimistlemist, sest need ei tulnud päris sellised, nagu ma oma vaimusilmas olin näinud. :) Õigemini ei pidanud need mu lapse käe taskusse surumise katsele päris nii vastu, nagu ma arvasin, et võiks.

Sääreotsad jätsin ma õmblemata, st. tegin sinna küll kolmepistelise sik-sakõmbluse, aga nö lõigatud äär jäi. Et oleks popim! :) Keerasin need umbes cm võrra välja ja tegin paar pistet, et need ka nii püsiksid. Eks peale pesu ole näha, mis mu omastarust suurepärasest ideest järgi jääb. :)


Igatahes mulle endale lõpptulemus meeldib ja laps oli ka õnnelik, et sai käsi taskusse pista. Eks neist lasteaiapüksid saavad, sest pole liiga paksud ega ka mitte liiga õhukesed.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!