30. detsember 2014

Homne magustoit

See on juba teine aastavahetus, mil ma olen põhimõtteliselt kodus haige! Üle-eelmine aasta tõusis mul 31. detsember tühjast kohast palavik ja seetõttu me ei saanud kusagile minna, eelmine aasta olime teadlikult kodus oma pere seltsis ja see aasta olen siis jälle tõbine. Mitte küll palavikus, aga kurk on juba pikemat aega punane ja valus ning nüüd on lisandunud ka köha. See ei ole meeldiv olukord, kui oled viimase vindi peal lapseootel ja köhahoog peale tuleb! Ütleme nii, et see on valus! Ei soovita!

Midagi head tahaks aga ikka süüa aastavahetusel. Ka siis, kui oled tõbine ja nii ma siis täna alustasin. Keetsin ära salatikartulid ning tegin valmis singirullid ja tiramisu, et homme oleks vähem mässamist. Mõtlesin mitu päeva, millist magustoitu homseks teha, aga kuna ma vahepeal pole korranud eelmise aastavahetuse tiramisut, kuigi plaan oli, siis otsustasin, las ajalugu kordub. 


Igatahes, kui homse magustoidu osas ideed puuduvad, siis soovitan. Jõuad hommikul veel poodi minna ja valmis teha, et õhtupoolikul süüa. Retsepti leiad siit

Minupoolsed soovitused. Osta igaks juhuks 2 pakki Ladyfingers küpsiseid. Minul läks neid igatahes rohkem, kui üks pakk, sest muidu oleks hirmus palju kreemi üle jäänud. Ma ei teagi, miks, sest tegin täpselt retsepti järgi. Teine soovitus on, et võta alus pigem veidi suurem/sügavam, kui väiksem/madalam. Olin juba unustanud, et eelmine aasta oli mul sama mure, et "ajas üle ääre", mu alus on lihtsalt liiga paras. Kolmandaks. Ma ei tea, kuidas teevad suured kokad, aga mina kasutasin kakao ühtlasemaks puistamiseks sõela.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!