14. detsember 2014

Värviliste põlvelappidega püksid

Vahelduseks jälle üks püksilugu. Polegi neid ammu kirjutanud! ;)

Noomi on mul üks tore püsiklient (nii raske on mul sellist sõna kasutada, aga parema puudumisel...), kes aeg-ajalt mulle väljakutseid esitab. Või noh, ega need nüüd väga suured väljakutsed polegi, aga tänu temale on nii mõnigi püksimudel saanud veidi teistsuguse/põnevama ilme ja seejärel ka uusi soovijaid (sest üldjuhul ihaldab inimene seda, mida on enne näinud :D). Aga Noomi on selline tore emme, kes tahab oma lapsele alati midagi teistsugust ja meil on kuidagi kujunenud nii, et kas mina olen mõne uut sorti püksimudeli valmis saanud ja tema tuleb oma särtsakate ideedega, mida teistmoodi teha võiks või siis pöördub ta ise esimesena, et tahaks midagi sellist ja sellist ja siis selgub, et mul endal on mingi sarnane mõte juba mõnda aega peas keerelnud, aga pole aega või võimalust olnud selle mõtte teostamiseks ja siis ongi jälle põhjust uue ideega tegeleda. Nt. esimesed dressipüksid tegin ma enamuses kahest erinevast riidest, aga Noomi tahtis kolme värvi kombineerida. Ja kui ma olin juba pikka aega mõelnud, et võiks tähekeste asemel vahel ka südameid kasutada, kuid polnud selle teostuseni veel jõudnud, siis tänu Noomile said mõlemad ideed ka ellu viidud. Kord arvas ta, et võiks üsna mitut erinevat ja võimalikult kirjut riiet kombineerida. Tulemuseks olid need hiirekeste/tähekestega püksid siit postitusest.

Neid pükse on olnud veelgi, aga meie viimane koostöö sai alguse üksikute ökudega pükstest. Olin neid vaevu tutvustanud, kui Noomi kirjutas, et tahab oma lapsele ka midagi sellist, aga veelgi vingemaid. :) Seekordseteks märksõnadeks olid erinevat värvi niidid ja topeltriidest põlvelapid. Läks küll veidi aega või olgem ausad, läks päris kaua aega, aga õnneks on Noomi ka kannatlik minuga :D, kuni need lõpuks valmis sain. Mitte, et nende õmblemine ülearu keeruline oleks olnud, sest tegelikult lõikasin ma pükste põhitükid kohe välja, aga detailide osas ikka mõtlesin mitu korda, et mismoodi ja kui suured ja mis niidid ja selle mõtlemise ajal õmblesin valmis hoopis hunniku teisi pükse. Teistele, mitte Noomile, OK tema lapsele ka tegelikult veel kaks paari. Uute ideede elluviimisel pean ma ikka kannatama teatud valusid. :) Vaja ju läbi mõelda, et mis ja kuidas, et lõpptulemus ikka mõlemale meeldiks. Aga sellised need said!


Kui kedagi, kes pole päris täpselt järje peal, huvitab, milliseid pükse ma veel õmblen ja mis on nende eripära, siis seadsin oma Facebooki lehel sisse näidiste albumi. See vajab küll veidi täiendamist, aga esmase ülevaate annab juba praegu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!