10. jaanuar 2015

Sõrnikud

Vahel olen ma kohutavalt laisk, kohe nii laisk, et isegi magama ei viitsi minna! Ja see on minu meelest juba ülim laiskus, kui inimene isegi magada ei viitsi! :)  Ja nagu ma mõned korrad ennegi maininud olen, siis teine suuremat sorti laiskus valdab mind aeg-ajalt söögitegemise juures. Nädala sees ühel õhtul oli mul iseenesest plaanis teha minu laiskuse sööki e spaghetti bologneset (teen seda enamasti siis, kui midagi muud pähe ei tule ja väga ei viitsi pingutada). Lisaks olin võtnud päeval ühe maasikamoosi sulama ja oli plaanis pannkooke küpsetada. Aga äkki tundus seda kõike liiga palju minu jaoks. Lisaks tundus, et keegi ei tahagi tegelikult nii palju süüa. Lapsel oli lasteaiapäev, tema sööb seal enamasti kenasti ja koju jõudes söögi vastu suurt huvi ei tunne. Kui, siis näksib veidi midagi. 

Hetke ajel olin aga enne lasknud mehel poest tuua kohupiima, omamata kindlat plaani, mida sellega täpselt peale hakata. Ja siis tuligi mõte jätta bolognese tegemata ning pannkookide asemel hoopis sõrnikuid küpsetada. Olen neid enne mitmeid kordi teinud, aga ma ei mäletanud enam, kuidas ja siis ma lihtsalt googeldasin ja võtsin põhimõtteliselt selle retsepti, mille esimesena lahti klikkisin. Tundus sobivat, sest kõik koostisosad olid kodus olemas. 


Nii juhtuski, et meie selle päeva õhtusöök koosnes minu laiskuse tõttu ainult sõrnikutest. Aga kõik olid rahul. :)


Kui teie nii laisad pole, kuid homseks või mõneks järgmiseks pühapäevaseks hommikusöögiks head mõtted puuduvad ning vajalikud koostisosad on kodus olemas, siis neid sõrnikuid julgen soovitada küll. Kõige mõnusam oli see, et neid oli väga hea küpsetada ja pannil ringi keerata. Üldse ei lagunenud ega jäänud panni külge kinni, nagu mul eelmistest kordadest mälestused on. Tore, et Pia selle retsepti talletanud oli ja hea, et ma selle leidsin. ;)

2 kommentaari:

  1. :'( tahan õhtusöögiks sõrnikuid ja KOHE!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Küll on hea, kui on vabandus sellistele isudele, eks! :)

      Kustuta

Aitäh, et võtsid aega!