8. jaanuar 2015

Tagantjärgi jõulukingitustest

Jõulud on küll vist kõigil meelest läinud ja paljud ootavad juba kevadet, aga no mis teha, ei ole minus seda suleseppa, kes jooksvalt raporteerida jõuaks. Tahan seda vähest aega (ausaltöeldes ei tea ma üldse, kuhu mu päev kaob, aga otsa see kogu aeg saab) pigem õmblemisele kasutada, aga vahepeal ikka tahaks näidata ka, mis ma veel teinud olen. :) Ja siin need nüüd on, mõned jõulukingitused, mida tegelikult kohe peale jõule näidata tahtsin. :)

Novembri keskpaigas olin ma veel ülimalt optimistlik, et jõuan jõuludeks kõigile, kellele soovisin midagi õmmelda, aga paraku detsembri keskpaigas ei olnud ma kingitustega veel alustanudki ja maad hakkas võtma suur tume pilv. :) No tegelikult päris nii hull see asi ei olnud, pidin oma plaanidesse lihtsalt veidi korrektuure tegema. St, et ma ei õmmelnud päris kõiki asju, mida tahtsin, aga midagi siiski.

Igatahes, kaks preilit said sellise seeliku omanikuks.


Olin viimasel ajal tähele pannud, et kõigil pisikestel abikokkadel olid piltide peal köögirätikud põlle asemel ette seotud. Nii ma siis mõtlesin, et õmblen mõnele neist põlled. Neid oleks tahtnud rohkemgi teha, aga lõppkokkuvõttes õmblesin neli printsessiteemalist põlle, ühe teletupsudega ja siis veel ühe rohelise loomade ja tähtedega põlle, millest ma kahjuks unustasin pilti teha. Tagumine külg sai kõigil ühevärviline.


Ja ega ma saanud ka pükstest üle ega ümber. Neid tuli kokku vist 6 või 7 paari, aga näitaks ära selle ühe paari, mis suurusele 128. Kasutasin oma tavapärast võtet erinevaid värve kombineerida, kuid seekord on püksid ise nö tavalise, sirge lõike järgi.


Alguses tundus mulle, et nii suurel suurusel see kombineerimine ei toimi, aga jalas näevad täitsa vinks-vonks välja! Või mida teie arvate?


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!