6. veebruar 2015

Beebi haaremipüksid

Olen päris pisikesi haaremipükse õmmelnud ikka kerge hingevärinaga, et kas need ikka päriselt lähevad pisikestele beebidele jalga! Äkki on liiga väiksed või äkki on liiga suured. Viimasel juhul nad vähemalt kasvavad sisse, esimesel juhul võib püksid vist ainult nukule jalga panna! Nüüd, kus mul on kodus endal pisike beebi (OK, oma 4055gr sünnikaalu ja 54 cm juures ei ole ta muidugi nii pisike, kui enamus vastsündinuid), on mul võimalus järgi proovida, kas need ikka lähevad jalga. Õnneks ikka lähevad! :)  Siin mõned näited! 


Kahju ainult, et see beebi nii kiiresti kasvab! Muidugi nii saan ma järjest talle kõik kapisolevad püksid jalga proovida ja nende suuruseid testida! Sest õmblema hakkasin ma siis, kui esimene laps kandis suurust 74 ja nii jäi mul ainult üle uskuda ja loota, et väiksemad numbrid vastavad suurusele.

4 kommentaari:

  1. Issakene kui armsad need haarmipüksid on! Mis hinnaga oleks sellised 92 suurus neiule?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kirjutage mulle palun kas e-mail või saatke Facebookis sõnum. :)

      Kustuta
  2. Tõesti mõnusad! Selle lõike puhul on vist hea see ka, et tegelikult on kandmisaeg ikka pikem kui ainult üks suurus? Peaks enda omale ka tegema, tunduvad olevat head trööpamiseks :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, saab tõesti vähemalt kahe suuruse jagu kanda, kui värvel ja soonikud piisavalt pikad/laiad õmmelda.

      Kustuta

Aitäh, et võtsid aega!