3. veebruar 2015

Käpikud ja kapukad

Istun siin praegu ja üritan otsusele jõuda, millest kirjutada. Viimastel päevadel ja nädalatel on palju mõtteid peas, mida nagu tahaks jagada, samas ka mitte. Nii ma siis "pliiatsit keerutan". Magamistoas nohiseb vennake, andes endast aeg-ajalt läbi une häälitsedes märku. Lastetoas annab issi endast parima, et suurt õde magama saada. Meil on juba üsna ammu sisse seatud, et üks õhtu paneb üks ja teine õhtu teine tütre magama. Vahepeal kostub sealt toast porinat "Ei taha magada!", siis jälle selliseid armsaid lausekatkeid nagu "Kallis issi!" või "Kallis laps!" (seda viimast ütleb ka Lene ise :D). Hetk tagasi ajas mind naerma lause "Kallis issi-poiss!" (ma ei tea, kuskohast ta selle võttis)! Siis jälle väike jupike ühest lastelaulust, millele oma sõnad luuletatud ja seejärel issi soovitus, et aeg on magama jääda! :) Õndsad on need hetked, kui mõlemad lapsed magavad ja endal on võimalik veidi hinge tõmmata! Juhtub seda u 1,5h päevaune ajal ja teist sama palju õhtul! Täna pole siiski selline päev! Kui üks on magama jäänud, siis teine kohe ärganud ja tundub, et see jätkub ka nüüd! Aga ma ei kurda! Oleme ju endiselt harjumas ja pojal režiim alles välja kujunemas. Ma olen siiski suhteliselt välja puhanud, kuigi möödunud öösel sain magada u 5h, sest Paul jäi magama alles pool 3 ja Lene ärkas juba kell 8! Eelmisel ööl see-eest puhkasime kõik korralikult välja. Und jagus söögipausidega keskööst kuni hommikul 10-ni.


Tegelikult tahaks kirjutada oma pükstest, aga kuna neid hetkel pole, siis kiidan hoopis meriinovillaseid papusid ja käpikuid, mille Paulile külma ilma ning külmade käte ja jalgade vastu võitlemiseks ostsime. Eks beebidel on üldse selle kehatemperatuuri reguleerimisega lood nii, nagu need on. Üldiselt ma lähtun sellest, et kui lapse kukal on soe, siis tal ei tohiks külm olla. Aga ikka kostub nõuandeid, et katsu käsi, katsu nina või märkuseid, et appi kui külmad käed vms. Mis seal salata, kui lapsel on käed-jalad soojad, siis on ikka kindlam tunne küll, et tal päriselt ka pole külm. Ta ju ei oska külma üle kurta! Kuigi ma plaanisin algselt osta lambanahast vankrikoti, siis sellest mõttest ma esialgu siiski loobusin, sest tundub, et käredat pakast ja paksu lumega talve see aasta ei tule. Aga tunnen ennast tõesti kindlamalt, kui tal on käes-jalas midagi, mis kindlalt sooja annab ja sooja hoiab. Olen (meriino)villase usku! :)  No ja hinna poolest on need enam-vähem samasse hinnaklassi, kui võlts-uggid, mida erinevates lastepoodides müüakse, seega eelistan siiski naturaalset kraami. Maksin nende eest allahindlusega vist 8,40.


Leidsin ma need taaskord Järve Selveri villatoodete letist. Seal on neid kaks. Nimetet lett asub Aatriumi poolses otsas, kui kellelgi huvi. Ma ausaltöeldes ei tundnud algselt huvi, et kelle tooted need täpselt on, vaatasin väljanägemist ja lähtusin vajadusest. Kodus siiski googeldasin korra firma nime ja selgus, et tegemist täitsa Eesti ettevõttega, Willmar. Neil on olemas ka e-pood, kui kellelgi soov osta, aga pole Tallinnast ega satu siia.

Lene beebiajast on meil olemas ka sarnased käpikud, kuid kahjuks on need veidi kitsad ja üsna paha pisikesele beebile kätte panna, kuigi välja näevad minu meelest suht armsad. Aga tol ajal ma kahjuks ei leidnud ilma pöidlata ja veidi laiemaid käpikuid ning ajasime nendega Lene esimese talve läbi.


Papusid ostes nägin seal samas letis just selliseid ilma pöidlata käpikuid ka, aga need olid tumedad ja jätsin ostmata, kuid järgmisel päeval saatsin siiski mehe neid sealt ära tooma. Mulle meeldib, kui asjad on toon-toonis, aga samas ei ole suurt vahet ju ka, sest need on niikuinii kombe sees peidus. Olulisem on, et need täidavad oma eesmärki ja annavad sooja. See nublakas ja valge elastikpael on selleks, et saaks käpikud ülevalt kokku tõmmata nii, et need käest ära ei tuleks.


PS! Pauli punase-mustatriibulised haaremipüksid on emme kätetöö ning punane tikandiga tekk Moemutri toodang. Tegemist küll Lene tekiga, aga Pauli teki jaoks on tellimus sisse antud. Kui kätte saame, siis näitan teile ka!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aitäh, et võtsid aega!