5. veebruar 2015

Kellele naeratab loosiõnn?

Üsna mitu päeva oli minu Facebook´i lehel näha ilus ümmargune number - 500! Uskumatu, et selleni jõudnud olen! Poleks iial lootnud! Lisaks veel need, kes jälgivad minu tegemisi muude kanalite kaudu! Suur AITÄH kõigile! Rõõm on seda rõõmu teiega jagada! Leian, et sel puhul oleks küll minust paslik teile üks väike auhinnamäng välja pakkuda! Mõte on keerelnud mu peas tegelikult juba pikemat aega, umbes sellest hetkest, kui täituma hakkas 450! :) Aga elusündmused on võtnud oma aja, seega pole varem reageerida jõudnud! Igatahes kuulutan nüüd välja ühe loosimise!

Tingimused
1) Auhind - 1 (üks) paar minu kõige popimaid pükse ehk nö tähekestega dressipüksid! Õmblen need vastavalt loosivõitja soovitud suurusele kas poisile või tüdrukule sobivates toonides.
2) Osaleda võivad kõik (sõbrad, sugulased, tuttavad, võõrad), kes minu Facebooki lehega liitunud on või minu tegemisi muul moel jälgivad.
3) Oma soovist mängus osaleda anna teada kommenteerides kas siinsamas blogipostitust või vastavat postitust Facebookis. Selleks kirjuta ühte kommentaariumisse järgmist:

a) mis suurusele võidu korral pükse soovid
b) kas püksikandjaks saab poiss või tüdruk
c) kena oleks lugeda ka, kuidas Sa üldse minu lehe avastasid (pole kohustuslik :D)

4) Kommentaarium läheb lukku pühapäeva, 8.veebruari õhtul kell 22.00, peale seda annan teada võitja nime!
5) Püksid õmblen valmis kolme nädala jooksul (teen nii kiiresti, kui saan ehk esimesel võimalusel, aga kahjuks hetkel on elukorraldus veidi kaootiline, seega võtan endale pigem pikema tähtaja).
6) Kindlasti näitan hiljem kõigile ka valmis pükse!

Head loosiõnne kõigile!

Lisan siia lõppu mõned näidised hiljuti valminud pükstest!
PS! Need fotod on illustratiivsed, sest püksid on juba uue omaniku leidnud.







39 kommentaari:

  1. Soovin osaleda! Väga meeldivad Teie püksid :)
    Võidu korral soovin pükse poisile suurusele 92.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 1.

      Kustuta
  2. Proovin ka loosiõnne :) Kui õnn peaks naeratama siis pükse oleks vaja suurus 80 tüdrukule :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 2.

      Kustuta
  3. ...ja selle lehe avastasin täiesti juhuslikult facebooki kaudu kui keegi sõpradest oli sellele like pannud :)

    VastaKustuta
  4. Osalen ka. Pojale kuluks hädasti ühed püksid ära ja need siin nii vahvad kõik :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 3.

      Kustuta
  5. Soovin osaleda! :) Püksid läheksid 74 suuruses poisile. Enam nii täpselt ei mäleta, aga arvan et leidsin lehe Madikeni blogi kaudu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 4.

      Kustuta
  6. merily mägi06.02.15 07:27

    Lehe leidsin juhuslikult jagamise läbi. Pükse soovin s92 poisile. :-)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 5.

      Kustuta
  7. soovin osaleda, tüdruk, 74, Teie lehe leidsin läbi tuttava :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 6.

      Kustuta
  8. Sooviks osaleda ja püksid läheks tüdrukule suuruses 86. Leheküljest sain teada läbi sõbranna, kes oma tütrele püksid tellis ja kiitis lehekülge.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 7.

      Kustuta
  9. Soovin osaleda, pükse soovin posile, suurus 86.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 8.

      Kustuta
  10. Püksid läheksid tüdrukule suuruses 86. Blogini jõudsin läbi selle blogi: http://lifeaccordingtob.com/

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 9.

      Kustuta
  11. Kristi Kirch06.02.15 11:22

    Püksid läheksid poisile, suuruses 86. Teie blogist lugesin mallukas.com lehelt.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 10.

      Kustuta
  12. Lehti, see on nii lahe! Ma juba tükk aega mõtlen, et kas tellida sult pükse või mitte. Lõpuks leidsin, et sul on kiire ja mul nii väga ju vaja pole ka, ja lükkasin tellimise mõttes edasi sügisesse, kui lapsed uus lasteaiaasta algab.

    Aga nii tore oleks praegu juba poisile sinu dressid saada :) Igatahes, jah, palun, ma soovin ka loosimises osaleda! Püksid tuleks poisile, poisi pikkus praegu on 118cm, nii et püksid võiks olla suuremad. Kasvuruumi :) 122 suurusele siis umbes.

    Ja sinu blogisse sattusin ainult tänu sulle endale! :D Panid minu blogi oma jälgitavate hulka, siis hakkas minu blogisse inimesi tulema, ja ma tulin uurima, et misasi see põlled ja papud on. Ja nüüd käingi ikka piilumas ja kaasa elamas :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 11.
      PS! Ja mina leidsin sinu blogi tänu sulle endale! :) Sa kommenteerisid postitust ühes Pere ja kodu blogis.

      Kustuta
  13. Mina ka, mina ka! Sooviksin pükse suuruses 86 poisipõnnile. Ja leidsin Sinu lehe Madikeni blogi kaudu :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 12.

      Kustuta
  14. Võidu korral läheksid püksid poisile suurusega 86. Blogile sattusin peale juhuslikult mööda teisi blogisi konnates.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 13.

      Kustuta
  15. Väga ilusad püksid on..võidu korral sooviks pükse tütrele, suurus 92 :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 14.

      Kustuta
  16. Minu 98 suuruses poiss oleks väga roomus nii tuusade pükste üle! Teie tegemisi jälgin fb vahendusel.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 15.

      Kustuta
  17. Anonüümne06.02.15 19:51

    Olen minagi neist pükstest vaimustuses :) Teieni jõudsin läbi blogi: http://lifeaccordingtob.com/. Ja kui loosiõnn naeratab, siis minul kodus kasvamas poiss, suurus 80-86. merca76@hot.ee

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 16.

      Kustuta
  18. Super ägedad püksid!
    Minu armas tütreke näeks neis eriti armas välja ehk siis tüdrukule ja 92 suuruses sooviks õnne korral.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 17.

      Kustuta
  19. sooviks pükse suuruses 86 ja tüdrukule. sattusin siia Briti blogi kaudu. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 18.

      Kustuta
  20. kuigi minu pükste soovija on alles kõhus ja sugugi veel teadmata, siis tahaks ikka loosis osaleda. Miks? Just sellepärast, et olen terve raseduse vaadanud neid pükse ja mõelnud, et kui see tita ära sünnib, siis kindlasti pean su käest mõned paarid tellima. Need tunduvad kohe eriliselt mugavad ja mõnusad.

    Seega suuruse valiks 68 ja sugu ei oska öelda, äkki on miskit soo neutraalset värvi? MIdagi, nagu esimesed siin postituses.

    Blogi leidsin juba tükk aega tagasi, kuna keegi kuskil kiitis neid pükse. Nii uurima tulin ja jälgijaks jäingi :)

    marishuopolainen@gmail.com

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinu tänaõhtune õnnenumber on 19.

      PS! Varsti millalgi esitlen ka pisikestele mõeldud tähekestega dressipükse. Seni olen ainult suuremaid suuruseid õmmelnud!

      Kustuta

Aitäh, et võtsid aega!