8. veebruar 2015

Õnnelik võitja on...

Kui ma auhinnamängu alustasin, ei olnud mul sellega seoses mingeid muid mõtteid, kui et vahel tuleb oma rõõmu lihtsalt teistega jagada ja anda kellelegi võimalus võita! Ma ausõna ei osanud oodata ega arvata, et ma sellest ise nii toreda emotsiooni ja motiveeriva laengu saan! Ma siiralt ja südamest tänan teid, et kirjutasite mulle nii toredat tagasisidet!

Õnne tõi seekord number

61


Selgituseks! Et mul oleks lihtsam võitja välja selgitada, otsustasin nii blogipostituse lõpus olevad kommentaarid kui ka Facbooki kommentaarid ära nummerdada ning jagasin kõigile välja õnnenumbrid! Seejärel kasutasin Random.org abi. Tahtsin teha loosimise järel ekraanist ka pilti, et seda siia üles riputada, aga kogemata vajutasin klaviatuuril backspace nuppu ja nii jäi pilt tegemata. Nii jääb teil üle ainult mind uskuda! :)

Hoidke minu Facebooki-lehel ja blogil silm peal, kindlasti korraldan millalgi veel mõne sarnase mängu. Nt siis, kui hakkab 600 täis saama. :)

2 kommentaari:

  1. Napilt läks mööda! :D aga palju õnne võitjale! :)

    VastaKustuta
  2. Juhhuuu. Minu õnnenumbriks oli eile 61.

    VastaKustuta

Aitäh, et võtsid aega!